Zabava

Croatia Beach Music conference

Kako uspjeti u glazbenoj industriji? Morate se voditi strašću i autentičnošću

Kako uspjeti u glazbenoj industriji? Morate se voditi strašću i autentičnošću
Iva Pejković

VIDEO: Što je presudno, talent, upornost ili pravo mjesto i pravo vrijeme? Kako mladi glazbenici mogu početi živjeti od svog sna? Kako se organiziraju najveći festivali na svijetu, gdje je u toj priči Hrvatska, jesu li se promjenile struje u glazbenoj i event industriji?

Na ta i bezbrojna druga pitanja od danas se pokušava naći odgovor u Noa beach klubu na Zrću, popularnoj party destinaciji koja je domaćin treće po redu konferencije Croatia Beach Music Conference.

Croatia Beach Music Conference @ Noa Croatia Beach Music Conference @ Noa

I mi smo se zaputili na Zrće kako bi sudjelovali na izuzetno zanimljivim panelima s nekim od vodećih imena u glazbenoj, kreativnoj i event industriji.

Odmah smo se uvjerili - to je mjesto rađanja novih ideja, povezivanja ljudi iz branše te stvaranja novih projekata !

Simpatična i profesionalna Ida Prester otvorila je konferenciju kao moderatorica na panelu koji se fokusirao na povezanost umjetnika i institucija i koliko (i na koji način) stvari funkcioniraju kod nas u Hrvatskoj, ali i šire.

Čuli smo brojne zanimljivosti od Milana Majerovića Stilinovića, Davora Drezge, Marina Gospića, te Dražena Baljaka. Hrvatska glazbena unija primjerice ima čak 6000 članova i danas slovi kao najjači ''sindikat'' u RH.

Kako je istaknuo Dražen Baljak, bave se ozbiljnim i osnovnim stvarima, temeljima poput toga kako se umjetnicima rješavaju pitanja poput zdravstvenih osiguranja, zajmova u banci i sl. te se mnogo zajedničkih nedoumica artikulira prema Vladi RH. 

Umjetnicima se danas kroz platforme nudi i besplatna edukacija, praksa i mogućnost osnaživanja za konkurentnost na tržištu, čulo se na ovom panelu.

Profesionalnosti nam itekako treba. Posljednjih godinu dana intenzivno se radi na vidljivosti naših umjetnika na inozemnom tržištu, kroz brojne showcase prilike. Dug je put pjesme od ''papira do top liste'', ali je avantura i vrijedi svake uložene minute, slažu se panelisti.

A na susretu s ''meštrima iza pozornice'' bilo je posebno inspirativno. Oni organiziraju ogromne evente, festivale na kojima se okuplja preko 50 000 ljudi, a opet, tako su jednostavni i pristupačni, spremni podijeliti svoje znanje "za bigger cause", jer kako ističu, ne ulazi se u to zbog novca, ako nema iskre, ljubavi i energije.

Protagonisti ovog susreta bili su Phillip Pulitano, Ajdin Begovic, Simon Oates i Drago Vukelić. Svako sljedeće pitanje otvorilo je masu podtema, s obzirom na bogato iskustvo ovih panelista.

Bilo je tako riječi o tome kako se pronalazi ''idealna lokacija'' i što je na posljetku čini, kako se pristupa lokalnoj zajednici, kako se ponašati kada se sve uroti protiv vas pa primjerice morate evakuirati publiku jer i grom pali pozornicu i lije kiša, ...logistika je neizmjerno važna, kazali su panelisti, tim koji se ne predaje i lišen je copy paste principa organizacije eventa.

Morate biti spremni na sve i usavršiti moć adaptiranja, slušati svoju publiku i na kraju krajeva, voditi se strašću i autentičnošću!

- Želja nam je smjestiti ovu konferenciju, a samim time i Hrvatsku na popis bitnih destinacija kad je glazbena profesionalnost u pitanju. Istaknula bih i kako je ovaj projekt odlična promocija za naš turizam, jer konferenciju održavamo na jednoj mikrolokaciji koja je idealan showcase za naše goste, od plaže s bogatim sadržajem, zabavnog tj. klubskog dijela, te gastro ponude i smještaja u našem eko glamping resortu, kazala nam je Josipa Žižić-Šaban, Marketing Manager Noa Grupe.

Paneli se nastavljaju i danas i sutra. Djelić atmosfere u našem videu!

 


Reci što misliš!