Zabava

metaverzum

Televizijske kuće će se radikalno morati prilagodi brzorastućem svijetu internetske zabave

Televizijske kuće će se radikalno morati prilagodi brzorastućem svijetu internetske zabave
Shutterstock

Televizijske kuće će se radikalno morati prilagodi brzorastućem svijetu internetske zabave ako namjeravaju opstati, upozoravaju stručnjaci.

Televizijske kuće će se radikalno morati prilagodi brzorastućem svijetu internetske zabave ako namjeravaju opstati, upozoravaju stručnjaci. 

Televizijske kuće već pokušavaju sustići internetske divove gaming industrije u borbi za pažnju mlađe publike i, posljedično, prihoda od oglašavanja.

Nazire se početak takozvanog "metaverzuma", što je pojam koji se odnosi na sustav interaktivnih internetskih svjetova, igara i trodimenzionalnih sastajališta, koji već sad privlače milijune korisnika.

Dok su stariji potrošači medijskih sadržaja još uvijek privezani uz tradicionalnu televiziju, gledanost među mlađima od 35 godina se u posljednjih godinu dana prepolovila i naglo će padati kako se metaverzum bude razvijao, prema Statisti, njemačkoj kompaniji koja se bavi istraživanjem tržišta. 

Reci što misliš!