Zabava

UGRIJ MI DUŠU

Tomislav Bralić i klapa Intrade još su jednom "zaludili" obožavatelje

Tomislav Bralić i klapa Intrade još su jednom

Novim spotom za pjesmu "Ugrij mi dušu" Tomislav Bralić i klapa Intrade u kratkom su roku prikupili više od 150 000 pregleda na YouTubeu i time ušli u YT trendove!

A osim na društvenim mrežama, Tomislav Bralić ostvario je zapažen nastup i HRT-ovoj emisiji "U svom filmu" poznate voditeljice Tončice Čeljuske.

Tomislav i Intrade u novom su videodjelu redatelja Igora Goića otkrili još jedan manje poznati hrvatski biser - tvrđavu sv. Mihovila iz 13. stoljeća koja se nalazi na otoku Ugljanu.

Zadrani su poznati po tome da u svojim spotovima promoviraju ljepote hrvatske baštine pa stoga ne čudi da im je i dodijeljena Povelja Republike Hrvatske za zasluge u besprijekornom glazbenom izričaju, izraženoj sugestivnosti izvođenja pjesama i promociji klapskog pjevanja u zemlji i inozemstvu. 

Pogledajte spot na YouTubeu!

Nova je pjesma idealna za ovo zimsko doba godine kad treba "ugrijat dušu", a posebno u ovoj 2020., kad su nam pozitivne i emotivne pjesme potrebnije nego ikad. 

Ovim spotom nastavljaju svoj niz i publiku upoznaju s manje poznatima jadranskim znamenitostima. Svojom karizmom i prepoznatljivošću nezaobilazni su u predstavljanju Zadra, Dalmacije i Hrvatske, a na svim koncertima, osobito onima u inozemstvu, redovito pozivaju publiku da dođe u Hrvatsku. 

Pjesmu "Ugrij mi dušu" napisali su Jure Stanić (glazba) i Željka Galić (tekst), dok se za aranžman pobrinuo Igor Ivanović

Tomislav Bralić o spotu nam je rekao:

Snimali smo u Lamjani, ispod mjesta Kali na otoku Ugljanu. Ovo je jedna ljubavna balada za koju je naš prijatelj Igor Goić snimio je spot. S njim već surađujemo dugo godina, a s Jurom i Željkom po prvi put. Zahvaljujem im što su nam dali lipu pismu, ja se nadam da je ovo još jedna u nizu lipih ljubavnih balada koje san otpiva zajedno s klapom Intrade. Nadam se da ćete svi biti zadovoljni, da ćete uživati u kadrovima spota.

Tvrđava sv. Mihovil nastala je još u mletačko doba u 13. st. Iako u ruševnom stanju, danas je omiljeno izletište otoka Ugljana s kojeg se pruža nezaboravan pogled na grad Zadar sa zaleđem te na više od 200 otoka zadarskog arhipelaga i Nacionalni park Kornati. Redatelj Igor Goić opisao nam je kako je stvoren spot:

Tvrđava se nalazi na istoimenom brdu (265m) iznad mjesta Preka. Glumica u spotu šeće s lampjunom u rukama po tvrđavi i s visokih zidova na vrhu brda gleda horizont oko sebe. U spotu se pojavljuje i olupina broda Lipi škoju u škveru Lamjana. Radi se o staroj drvenoj jahti koja je bila pod morem dovoljno dugo da se s unutrašnje strane po zidovima nakupilo tragova potopa.

Glavni hol u brodu je pun raznih drva i dijelova broda koji su otpali prilikom vađenja iz mora, a tu smo poziciju iskoristili kao glavnu za izvođački set, uz brodske skale koje vode sve do ispod palube. U unutrašnjosti broda poigrali smo se sa svjetlošću kako bismo pojasnili uloge i priču, koja se odvija kroz “beauty” i “art” kadrove. Za razliku od dosadašnjih spotova, u ovom smo se spotu posvetili lokacijama, dizajnu seta, svjetlima i performansu pa vjerujem da će gledatelji uživati.


Reci što misliš!