Heineken odgovorio Pepsiju na njihovu lošu reklamu
Pepsi se pošteno osramotio svojom površnom reklamom u kojoj Kendall Jenner daje gazirano piće policajcu, a i Heineken mu je sad još svojom promidžbom pokazao kako je to trebalo napraviti
O tekućim problemima i nesporazumima današnjice očito se priča uz pivo, a ne gazirano piće. Barem bi se tako dalo procijeniti usporedbom dvaju reklama – jedne od Pepsija, a druge od Heinekena.
Vezane vijesti
-
Tomislav Pancirov boravio je u Zadru i održao predavanje u COIN coworkingu. Pričao je o privlačenju digitalnih nomada u destinaciju i održao radionicu izrade digitalnog komunikacijskog plana. Pogledajte ovaj simpatičan video!
-
Video s poznatim hrvatskim sportašima i umjetnicima proglašen je najboljim svjetskim promidžbenim spotom za 2017. godinu
-
Will Smith (49) otišao je na spoj s humanoidnim robotom Sophijom i pokušao je poljubiti, ali to mu nije uspjelo.
-
Njemačka tvrtka Nivea ispričala se i uklonila reklamu za dezodorans zbog koje je optužena da potiče diskriminaciju, piše BBC.
Izdvojeno
-
Rak vrata maternice je bolest od koje godišnje u Hrvatskoj oboli oko 300 žena, a 120 ih izgubi život, zbog čega se u Hrvatskoj 25. siječnja obilježava Nacionalni dan borbe protiv raka vrata maternice, poznatiji kao Dan mimoza, dok Europski tjedan prevencije traje od 20. do 26. siječnja.
-
Pretežno sunčano bit će na srednjem Jadranu i u unutrašnjosti Dalmacije, a potkraj dana rast naoblake, osobito na otocima.
-
Kurzel je dovoljno vješt redatelj koji zna istaknuti bitne segmente priče stoga i sam film obiluje s prizorima kakvi se teško zaboravljaju.
-
U subotu, 18. siječnja 2025. počinje program obilježavanja 32. obljetnice Vojno-redarstvene operacije Maslenica’93.
Reci što misliš!