Zabava

fun park mirnovec

Otvorenje hrvatskog "Gardalanda" u drugoj polovici lipnja

Otvorenje hrvatskog
Fun Park Mirnovec

Korak po korak projekt vrijedan 15 milijuna eura privodi se kraju i vrata bi trebali otvoriti krajem lipnja. Sprave već pristižu

Hrvatska će dobiti svoj "Gardaland" u malom. 

U Biograda na Moru niče kompleks koji bi uskoro trebao otvoriti vrata posjetiteljima i obogatiti našu turističku ponudu, a sudeći prema podacima resornog Ministarstva bit će toga još.

Budući izgled Fun Parka Mirnovec kod Biograda na Moru Budući izgled Fun Parka Mirnovec kod Biograda na Moru

Putujući po svijetu, Franjo Koletić, čelni čovjek Mirnovec Pirotehnike, došao je na ideju izgradnju prvog tematsko- zabavnog parka u Hrvatskoj, zemlji koja vapi za dodatnim turističkim sadržajima. Od ideje do ostvarenja prošle su godine.

Direktor parka Boris Kovaček kaže za Media servis da se ipak ne mogu požaliti i reći da nisu imali podršku.

"Ne mogu reći ono što je obično popularno govoriti- nismo imali podršku, baš naprotiv i u HBOR-u i u Biogradu su nam stalno bili podrška", kaže Kovaček.

Korak po korak projekt vrijedan 15 milijuna eura privodi se kraju i vrata bi trebali otvoriti krajem lipnja. Sprave već pristižu.

"Prve su nam došle veliko kolo, koje će se zvati Adria eye, i jedno veliko adrenalinsko klatno''.

Park se dijeli na tri cjeline. Za najmlađe namjenjeni su vlakići, vrtuljci, safari vožnja starim kroz šumu s dionosaurima. Glavna tema je Gusarski grad, obiteljski dio parka, koji će nudit vožnje kroz vodu, vodeni tobogan, brodske bitke, mogućnost posjete piratskom brodu ili gusarskoj kući. A za ljubitelje adrenalina predviđena je posebna cjelina, s tim da će veliki naglasak biti stavljen i na razne spektakle s pirotehnikom.

Najskuplja ulaznica za odraslog muškarca u špici sezone će biti oko 190 kuna, a ulaznice će ići od 100 kuna u predsezoni pa do tih 190.

Ciljana skupina su im turisti od Primorsko-goranske do Splitsko dalmatinske županije. Vesna Rajković, načelnica sektora u Ministarstvu turizma ističe da ovakvi projekti produljuju sezonu i otkriva da ima još zainteresiranih ulagača u parkove različitih tipova, jer je Hrvatska očigledno prepoznata kao zemlja u kojoj postoji veliki prostor za razvoj takvog sadržaja.

"Investitori su prepoznali da je to atrakcija gdje mogu zaraditi, gdje mogu i zaposliti i koja nije ovisna o sezoni. To su zaokružene tematske cjeline koje su zabavne, mogu biti edukativne, s tematskim elementima povijesti, tradicije, kulture i tako dalje", kaže Rajković.

Prema iskazanom interesu u Ministarstvu su upoznati s 21 tematskim projektom, od kojih je desetak velikih.


Reci što misliš!