Zabava

Motocikli

Piaggio XEvo novi gradski skuter

Piaggio XEvo novi gradski skuter

Nova "šminka" u gradu

Prošli tjedan predstavljen je novi model Piaggio skutera, koji bi se uskoro trebao naći i u prodajnim salonima diljem Europe, pa tako i u Hrvatskoj. XEvo model je koji pripada segmentu srednje velikih maksi skutera, a trebao bi osigurati vrlo visoku razinu komfora, stila i urbanog štiha. XEvo je model koji bi se trebao pozicionirati između već vrlo dobro poznatih modela X8 i X9. Novi model nuditi će se u izvedbama od 125, 250 i 400 kubičnih centimetara. S obzirom da XEvo odlikuju dosta elegantnije, ali istovrmeno i sportskije linije prednjeg dijala skutera, vjeruje se kako bi novi skuter trebao postati šminkerski model.

Osnovne dizajnerske linije XEvo dijeli sa već poznatim članovima X obitelji, s time da ga karakteriziraju neki specifični detalji i kvalitetni materijali (kromirani umetci, bogata instrumentna ploča,...), a u što bi se trebali uvjeriti kada skuter dođe i na naše tržište. U početku su maksi skuteri nudili samo udobno putovanje i prostrana sjedala, a zadnje vrijeme sve se više pažnje posvećuje i iskorisitivijim pretincima za prtljagu.

Piaggio je sada na modelu XEvo ponudio prtljažni prostor ispod sjedala od 56 litara. Dobra je stvar što se tom prostoru može pristupiti podizanjem sjedala ili pak otvaranjem stražnjeg poklopca, a to je moguće uz pomoć daljinskog prekidača koji dolazi kao dio serijske opreme.

Prtljažni prostor je dostatan za pospremanje dvije integralne kacige, a može primiti i predmete duljine do 80 centimetara. I neki bi se proizvođači automobila mogli posramiti bogate instrumentne ploče koja se nudi na XEvo modelu, a koja pored brzinomjera i brojača okretaja, te gomile signalnih lampica nudi i putno računalo. Serijski XEvo dolazi i sa naslonom za suvozača, što uvelike olakšava vožnju i smanjuje nelagodu. Piaggio je prilikom stvaranja novog modela koristio zadnju CAD tehnologiju koja je XEvo modelu osgurala vrlo kvalitetan okvir i ovjes.

Cijevasti čelični okvir dolazi sa 35 milimetarskom vilicom sprieda, a straga su postavljena dva dvostruka hidraulična amortizera koji imaju mogućnost prilagodbe na četiri pozicije. Tu su i dosta snažne disk kočnice. Sve verzije straga imaju 240 milimetarski disk, dok se na prve dvije sprijeda nalazi jednostruki disk promjera 260 mm, odnosno dvostruki promjera 240 ccm na verziji od 400 ccm. Slična je podjela pogledamo li kotače - 14 colni stražnji na svim izvedbama, te 12 colni sa gumom 130/70 na slabijim kubikažama, odnosno 14-colni sa gumom 140/70 na najjačem modelu. Kao što smo već spomenuli, XEvo se nudi sa tri pogonska stroja, a svi zadovoljavaju Euro3 standarde o emisiji ispušnih plinova.

Početni je XEvo 125, sa četverotakntim agregatom od 14,9 konja koji je u principu rezerviran za početnike. Zatim je tu XEvo 250 ie sa Quasar agregatom od 22 KS koji pruža već vrlo solidne performanse, dok se za najzahtjevnije nudi XEvo 400 ie. Tekućinom hlađni četverotaktni agregat opremljen je sa četiri ventila, elektronskim ubrizgavanjem goriva te nudi snagu od 34 KS, ali uz vrlo štedljivu potrošnju goriva. Za XEvo su predviđene tri metalik boje - Sirio siva, Graphite crna i Midnight plava.

Piaggio uz novi model nudi i dodatnu opremu. Tako se nudi veliko vjetrobransko staklo, koje štiti i vozačeve ruke. Zatim je stu stražnji kofer obujma 46 litara, te prekrivač za noge koji pruža ugodniju vožnju u vrijeme hladnijih dana, šrekrivač za skuter, E-Power alaram i još mnogo toga.


Reci što misliš!