Zabava

'Mirisne novine'

LA Times će u nedjelju mirisati na kolače

LA Times će u nedjelju mirisati na kolače

Reklama koja će biti objavljena ove nedjelje u tom listu najavljivat će skoru premijeru filma Mr.Magorium's Wonder Emporium i mirisat će na svježe ispečen kolač

Uporaba mirisa nije novost među modnim časopisima ali je novost za dnevne listove kao što je Los Angeles Times koji se priprema po prvi puta objaviti mirisni prilog.

Reklama koja će biti objavljena ove nedjelje u tom listu najavljivat će skoru premijeru filma Mr.Magorium's Wonder Emporium i mirisat će na svježe ispečen kolač, izvijestio je New York Times koji dodaje i da je list iz Los Angelesa tek jedan od mnogih listova koji nastoje naći nove putove kako bi "online" medijima oteli oglašivače. "Nastojimo biti kreativniji", potvrdila je Lynne Segall, dopredsjednica za marketing lista iz Los Angelesa.


Reci što misliš!