Zabava

Oscar 2008.

Za vrijeme prijenosa dodjele Oscara 30 sekunda oglasa stoji 1.8 milijuna dolara

Za vrijeme prijenosa dodjele Oscara 30 sekunda oglasa stoji 1.8 milijuna dolara

Porast cijene promidžbenog prostora samo se djelomično može objasniti povećanim interesom

Američka televizijska mreža ABC zaradit će 1.8 milijuna dolara za 30 sekunda promidžbenog programa tijekom prijenosa dodjele američke filmske nagrade Oscar, sedam posto više nego prošle godine, objavila je u srijedu tvrtka Advertising Age.

Svečanost, koja će se u nedjelju prenositi diljem svijeta, osigurana je tek prošlog tjedna nakon prekida tromjesečnog štrajka holivudskih scenarista koji je prijetio odgodom toga prestižnog događaja.

Porast cijene promidžbenog prostora samo se djelomično može objasniti povećanim interesom do kojeg je došlo zbog neizvjesnosti održavanja svečanosti, piše u izvješću.

Među drugim razlozima je i mogućnost snimanja prijenosa na videovrpce, što gledateljima omogućuje da poslije pregledavaju snimku i naravno, u sklopu nje i oglase.


Reci što misliš!