Brzi hibrid
Spoj brzine, dizajna i ekološke osvještenosti
Osim iznimno male potrošnje od svega 4.5 l/100 km, najveća prednost ovog pogona je emisija CO2, koja iznosi 109 g/km
Peugeot je u suradnji s Citroënom za pariški salon pripremio RC HYmotion4 koncept, koji djelomično najavljuje dizajnerske smjernice nove generacije modela 407, ali i predstavlja napredan hibridni sustav.
Straga se nalazi 1.6-litreni THP motor, koji je ovom prigodom ojačan na čak 218 KS i 178 Nm, a sprijeda elektromotor koji raspolaže sa 95 KS i 280 Nm. Zanimljiva je koncepcija prema kojoj benzinski motor pokreće stražnje kotače, a elektromotor prednje. U laganom gradskom tempu vožnje moguće je koristiti samo elektromotor.
Osim iznimno male potrošnje od svega 4.5 l/100 km, najveća prednost ovog pogona je emisija CO2, koja iznosi 109 g/km. Iako je riječ o ekološki prihvatljivom vozilu, performanse su na razini najboljih sportaša. Ukupnih 313 KS i 458 Nm dovoljni su za sprint do stotke za 4.4 s, dok ubrzanje od 80 do 120 km/h savladava za impresivnih 3 s.
Vezane vijesti
-
-
Toyotini problemi s 'ljepljivom' papučicom gasa uzrokovali su glavobolju i koncernu PSA - alijansi koju čine Peugeot i Citroen.
-
U cilju smanjenja troškova, Peugeot koristi postojeći robotizirani mjenjač sa šest stupnjeva i automatskom spojkom
-
Izdvojeno
-
Vozač je uz optužni prijedlog doveden na Prekršajni odjel nadležnog suda
-
Američki kutak Gradske knjižnice organizira susret s Dubravkom Kolanović pod nazivom Razmišljati kao slon, na odjelu za mlade, 13. prosinca, od 16,30 do 17,30 sati (Odjel za mlade).
-
Pročelnik Službe za kirurgiju Opće bolnice Zadar, izv.prof.dr.sc.Ivan Bačić, dr.med., boravio je proteklog tjedna u Rijeci. Ondje je, zajedno s torakalnim kirurzima iz KBC-a Rijeka, izvodio operacije u prsnom košu minimalno invazivnom tehnikom.
-
Planet je sve bolesniji, oni koji ga nastanjuju također. Ekološkom proizvodnjom možemo utjecati na vlastitu dobrobit i na dobrobit majke Zemlje. Zašto se onda tako teško odlučujemo na kupnju zdravih namirnica?
Reci što misliš!