Zabava

Automobili

Audi A5 Sportback napokon i službeno

Audi A5 Sportback napokon i službeno

Ništa nova ne skriva se ni ispod poklopca motora, jer je u ponudi poznata paleta motora iz A4 i A5

Kombinacijom različitih automobilističkih žanrova - elegancijom coupea, udobnošću sedana i praktičnošću karavana, dobiven je A5 Sportback, čija je premijera zakazana za skorašnji frankfurtski salon

Nakon bezbroj špijunskih fotografija i nekoliko teasera iz same tvornice Audi je napokon odlučio javnosti prikazati sve detalje modela A5 Sportback.

Novi model iz Ingolstadta upotpunit će ponudu marke sa četiri prstena. Međutim, postavlja se pitanje čemu ovakav novi model, pokraj postojećeg A4 sedana? Jednostavno su preslični, osim što Sportback nudi neznatno veću dozu elegancije. Izgleda bolje, to stoji, ali na koje kupce točno ciljaju Audijevi stručnjaci? Vjerojatno na mlađu, dobrostojeću klijentelu, kojima je A4 sedan prekonzervativan, a s druge strane, A6 preskup i prevelik.

Sportski nastrojenima namijenjena je izvedba S-line, s još agresivnijim optičkim dojmom. U unutrašnjosti ništa nova - preslikali su dizajn iz modela A4, odnosno iz postojećeg A5, osim što uporno naglašavaju da će prostor za glave putnika na stražnjoj klupi biti jednak onom u A4 sedanu. I prtljažni prostor Sportbacka je gotovo jednak A4 Avantu, stoga ni ovdje - ništa nova.

Ništa nova ne skriva se ni ispod poklopca motora, jer je u ponudi poznata paleta motora iz A4 i A5. Tri benzinca, 2.0 TSI sa 180 ili 211 KS, te 3.0 FSI V6 sa 265 KS. Dizelaši počinju s poznatim 2.0 TDI motorom snage 170 KS, zatim 2.7 TDI sa 190 i 3.0 V6 TDI sa 240 KS.

Svi modeli opremljeni su regenerativnim sustavom kočenja, a navedena tri benzinca i najjači dizelaš mogu se naručiti s quattro pogonom. Sredinom 2010. ponudu motora zapaprit će sa 3.0 V6 TFSI snažnim 290, odnosno 333 KS. Cijene Sportbacka u Njemačkoj kreću od 33.650 eura, za izvedbu opremljenu 2.0 TSI motorom. 

Punu galeriju možete pogledati na autoklub.hr.


Reci što misliš!