Zabava

Promotivni event- party

Party League Croatia- novi hrvatski turistički brand

Party League Croatia- novi hrvatski turistički brand

Cilj projekta je objedinjavanje hrvatske ponude postojećih zabavnih sadržaja u segmentu klupske glazbe

Novi hrvatski turistički brand Party League Croatia čiji je cilj promocija Republike Hrvatske targetiranoj populaciji turista mlađe životne dobi kao sinonima za dobru zabavu, po uzoru na Ibizu, stiže i u naš grad i to sutra na Rivi od 17 do 21 sat.

Idejni začetnik novog hrvatskog turističkog branda je Građanska udruga KA-2 na čelu sa Carmen Borošić.

U prosincu 2010. Predsjednica Vlade RH, gospođa Jadranka Kosor, primila je predstavku Party League Croatia projekta, te je s obzirom da se radi o segmentu turističke ponude čiji je potencijal nedvojbeno izražen konstantnom stopom rasta kroz proteklih par godina, predstavku uputila na uvid i u nadležno postupanje Ministru turizma, Damiru Bajsu.

Hrvatska turistička zajednica u skladu sa svojim primarnim ciljem podizanja razine kvalitete cjelokupne turističke ponude Hrvatske, pružila je potrebnu potporu projektu.

Cilj projekta Party League Croatia kao novog hrvatskog turističkog branda je objedinjavanje hrvatske ponude postojećih zabavnih sadržaja u segmentu klupske glazbe, te organizacija dodatnih sadržaja pod jedinstvenim hrvatskim turističkim brandom kojim će se Republika Hrvatska prezentirati targetiranoj populaciji turista gostovanjima hrvatskih DJ-a u zemljama EU i regije, uz korištenje video materijala sa hrvatskih klupskih događanjate razvijanje turističke ponude u segmentu klupske glazbe s ciljem produžeja turističke sezone na cijelu kalendarsku godinu.

 


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.