Zabava

Ključ uspjeha?

Stranci "poludjeli“ za turističkom emisijom Planet Croatia

Stranci

Planet Croatia putopisna je emisija o turizmu koja ove godine bilježi petu godinu emitiranja.

Protagonisti emisije, mlada obitelj sa dvoje djece obilazi Hrvatsku te kroz „ružičaste naočale" dočarava njezine ljepote. Sve je počelo 2010. godine kada je poznati redatelj glazbenih i reklamnih spotova Bruno Grgurić odlučio povesti obitelj na odmor te sve zabilježiti kamerom. Godinu dana kasnije krenula su prva snimanja a ove godine snimit će se jubilarna 100-ta epizoda. Protagonisti emisije su Bruno Grgurić, Katja Grgurić, Dino Grgurić te Iskra Grgurić.

„Iskra je imala pet a Dino osam godina kada smo započeli sa snimanjima. Danas su oni pravi profesionalci koji još uvijek zadivljuju svojom spontanošću. Uvijek pazimo na to da im svako snimanje prolazi u zabavi i igri pa je i to jedan od razloga zašto su toliko opušteni pred kamerama" - kazala nam je Katja Grgurić.

Planet Croatia gradi pozitivnu sliku o turističkoj Hrvatskoj. U prilog tomu govori i statistika: čak je 80 milijuna ljudi u cijelome svijetu pogledalo barem jednu epizodu ovoga turističkog putopisa što je više od 1% svjetske populacije.

„Ključ uspjeha? Nemam pojma, mislim da je spoj korisnih informacija, dječje spontanosti te hrvatskih ljepota urodilo plodom. Koncept emisije je vrlo jednostavan: mi kao četveročlana obitelj obilazimo turističke destinacije, pružamo određene informacije a djeca to sve skupa dodatno „začine" svojim duhovitim komentarima" - kazao nam je Bruno Grgurić.

Zahvaljujući emisiji - više stranih turista

Emisija Planet Croatia emitira se na tri kontinenta a najveći uspjeh postignut je U SAD-u, Kanadi, Australiji te Novom Zelandu. Cijela priča prerasla je u projekt na kojemu danas radi 20-ak ljudi.

Povratne informacije govore da i turizam ima koristi od ovoga projekta jer su mnogobrojni turisti odlučili doći baš iz razloga što im je Planet Croatia na sebi svojstven način dočarao ljepote Hrvatske.

Ovaj turistički putopis emitira se i na nekim televizijskim postajama u zemljama Regije; u BiH, Crnoj Gori te Italiji a intenzivno se pregovara sa nekoliko televizijskih postaja u EU. Kako nitko nije prorok u svome selu, tako ni ovaj projekt kod kuće nije naišao na plodno tlo; kako u Ministarstvu turizma i HTZ-u, tako ni na nacionalnim tv mrežama.

Naši sugovornici o tome nisu htjeli previše razgovarati, jer kažu da je ovo ipak pozitivna priča. Napomenuli su samo da ih u Hrvatskoj emitira 11 regionalnih televizija te da su sa suradnjom izrazito zadovoljni.

„Cilj nam je pokriti cijelu Europu i to ćemo s vremenom učiniti. Htio bih samo napomenuti da smo sve napravili vlastitim snagama, bez ičije pomoći i na to smo jako ponosni. Vjerovao sam u uspjeh ove priče, jer zajedništvo naše obitelji je kotačić koji sve ovo pokreće" - kazao nam je na kraju Bruno Grgurić.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.