Nakon četiri tjedna prikazivanja
"Marsovac" ponovo prvi po gledanosti u američkim kinima
"Marsovac", filmska priča o astronautu koji se bori da preživi na crvenom planetu, ponovo je na vrhu sjevernoameričke ljestvice najgledanijih filmova i nastavlja privlačiti gledatelje i nakon četiri tjedna prikazivanja u kinima, vidljivo je iz podataka koje je u ponedjeljak objavila tvrtka Exihibitor Relations.
Najnoviji Blockbuster Ridleyja Scotta snimljen po znanstveno-fantastičnom romanu Andyja Weira, priča je o botaničaru kojeg je njegov tim ostavio na Marsu misleći da je mrtav i koji mora upotrijebiti svu svoju domišljatost dok čeka pomoć sa Zemlje. Prošlog tjedna je bio pao na drugo mjesto.
Zaradio je 15,7 milijuna dolara u 3500 kinodvorana u Sjedinjenim Državama i u Kanadi, a u četiri tjedna prikazivanja utržio je 166,2 milijuna.
Novi američki film "Goosebumps" Roba Lettermana koji je prošlog tjedna, kada se počeo prikazivati, izbio na vrh, pao je na drugo mjesto, s prihodom od 15,5 milijuna, a ukupno 43,7 milijuna. Opisuje čudovišta koja je zamislio autor i koja izlaze iz rukopisa u jednom gradiću, sa Jack Blackom i mladim Dylanom Minnetteom u glavnim ulogama.
"Most špijuna", film Stevena Spielberga s Tomom Hanksom ostaje na trećem mjestu treći tjedan prikazivanja. U jeku hladnoga rata američka zvijezda u njemu glumi odvjetnika kojeg je CIA unajmila da pregovara o oslobađanju američkog pilota kojeg su zarobili Sovjeti, usprkos riziku za sebe i svoju obitelj. Film je zaradio 11,4 milijuna a ukupno 32,6 milijuna.
Vezane vijesti
Izdvojeno
-
Krumpir je jedna od najbitnijih namirnica u mnogim kućanstvima, ali može brzo proklijati ako se ne čuva u pravim uvjetima.
-
Katamaran "Princ Zadra" koji se sinoć nasukao na hridi ispred otoka Premude poslijepodne je potonuo, priopćilo je Ministarstvo mora. Kako neslužbeno doznajemo, još mu je samo vrh iznad površine.
-
To je razočaravajuće, rekla je izvršna direktorica UNEP-a Inger Andersen na klimatskom samitu COP29 u Bakuu.
-
Povodom Europskog dana jednakih plaća SDP je danas na Narodnom trgu u Zadru, kao i drugim gradovima širom RH, organizirao kampanju kojoj je cilj podizanje svijesti o nejednakim plaćama muškaraca i žena u RH i na razini EU.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.