U suradnji s TZ Osječko-baranjske županije
Ana Rucner kao vila u turističkom spotu za Kopački rit
(VIDEO) Mario Romulić i Dražen Stojčić iz multimedijalnog studija Romulić&Stojčić uz redatelja Gorana Markovanovića snimili su skrivene lokacije parka prirode i u njih uklopili Ravelov Bolero, u izvedbi Ane Rucner
Posjetitelji koncerata Ane Rucer, ali i Kopačkog rita uskoro će moći uživati u najnovijem turističkom spotu, snimljenom u Kopačkom ritu.
U suradnji s TZ Osječko-baranjske županije osmišljen je atraktivan video, koji prikazuje autentičnost ovog netaknutog prirodnog bisera, a zasigurno će postati vrlo važan za promociju ovog kraja, kako u Hrvatskoj tako i u inozemstvu.
Mario Romulić i Dražen Stojčić iz multimedijalnog studija Romulić&Stojčić uz redatelja Gorana Markovanovića snimili su skrivene lokacije parka prirode i u njih uklopili Ravelov Bolero, u izvedbi Ane Rucner. Spot predstavlja svojevrsnu igru prirode i čovjeka, u kojoj Ana utjelovljuje "šumsku vilu" koja čuva netaknutu prirodu i štiti je od ponekad okrutnih ljudi.
U spotu sudjeluju i članovi HKUD-a Osijek 1862 pa se Bolero stapa sa zvukovima tradicionalnih hrvatskih instrumenata čime se dodatno naglašava posebnost i jedinstvena ljepota Kopačkog rita. Naime, autorica je željela uz prirodne ljepote Baranje predstaviti i dio kulturne baštine ovog kraja.
"Umjetnost je veliki božji dar, baš kao i priroda. Upravo taj spoj glazbe i prirode, za mene kao umjetnicu predstavlja savršenstvo. Zajedničkim snagama potrudit ćemo se da ovaj turistički spot bude predstavljen na mnogim važnim međunarodnim turističkim natjecanjima u svijetu", rekla je Rucner.
Redatelj Goran Markovanović zahvalio je na velikoj pomoći i rangerima i svim djelatnicima parka, a pomoćnica ministra turizma, gđa. Brzica, naglasila je da sve ljepote Osječko-baranjske županije još nisu dovoljno zastupljene i da se nada da se upravo s ovim turističkim spotom kreće u rekordnu turističku godinu.
Vezane vijesti
-
Hrvatska turistička zajednica drugu godinu zaredom provodi projekt „Croatia, Full of Islands to Discover“, koji za cilj ima fokusiranu promociju nautike kao turističkog proizvoda, odnosno pozicioniranje Hrvatske kao atraktivne i kvalitetne nautičke destinacije.
-
Posljednja u nizu kampanja jednog od najpoznatijih brendova na svijetu, Johnny Walker, snimljena je na nekoliko različitih lokacija, a među probranim društvom, našao se i jedan hrvatski restoran.
-
Treći nastavak kampanje „Epic Week in Croatia“ obuhvatio je nagradnu igru putem koje su potencijalni turisti preko web stranice kampanje mogli kreirati svoj idealan odmor i to preko 218 ponuđenih aktivnosti koje bi mogli doživjeti u Hrvatskoj.
-
Svaka promocija dobro dođe, a jedna video razglednica iz Zadra upravo se vrti na news portalu China Xinhua News!
Izdvojeno
-
Američki kutak Gradske knjižnice organizira susret s Dubravkom Kolanović pod nazivom Razmišljati kao slon, na odjelu za mlade, 13. prosinca, od 16,30 do 17,30 sati (Odjel za mlade).
-
Pročelnik Službe za kirurgiju Opće bolnice Zadar, izv.prof.dr.sc.Ivan Bačić, dr.med., boravio je proteklog tjedna u Rijeci. Ondje je, zajedno s torakalnim kirurzima iz KBC-a Rijeka, izvodio operacije u prsnom košu minimalno invazivnom tehnikom.
-
Planet je sve bolesniji, oni koji ga nastanjuju također. Ekološkom proizvodnjom možemo utjecati na vlastitu dobrobit i na dobrobit majke Zemlje. Zašto se onda tako teško odlučujemo na kupnju zdravih namirnica?
-
Jedna je osoba poginula u urušavanju dijela hale u Industrijskoj zoni Podi u Šibeniku, potvrdio je Hini zapovjednik šibenske Javne vatrogasne postrojbe Volimir Milošević u četvrtak.
Reci što misliš!