Sport

19. srpnja

U hotelu Kolovare radionica "Glas žena u sportu"

U hotelu Kolovare radionica
Pixabay

Športska zajednica Grada Zadra poziva sve zainteresirane 19. srpnja na radionicu Glas žena u sportu u hotelu Kolovare. Radionica je namijenjena sportašicama, sutkinjama, trenericama i sportskoj administraciji.

Ciljevi kampanje Glas žena u sportu su izjednačavanje tretmana sportašica i sportaša
u medijima, smanjivanje rodnih stereotipa i seksizama prilikom praćenja sportašica u
medijima, kvalitetnije komuniciranje s medijima te isticanje sportskih ostvarenja i
rezultata sportašica.

Ciljevi edukativnih radionica su poboljšanje prezentacije sporta i sportašica u
objavama na društvenim mrežama (sadržaj objava, fotografije, poruka koja se šalje
javnosti), kvalitetnije komuniciranja s predstavnicima medija (izjave u mix-zonama,
fotografiranje, snimanje, intervjui, inzistiranje na sportskom sadržaju) te priprema
sadržaja koji želimo podijeliti s javnošću i medijima.

Radionica je namijenjena sportašicama, sutkinjama, trenericama i sportskoj
administraciji.

PROGRAM RADIONICE:

12:00 Pozdravni govori
- Snježana Jurinić, predsjednica Športske zajednice Grada Zadra
- Siniša Krajač, glavni tajnik Hrvatskog olimpijskog odbora
- Morana Paliković Gruden, dopredsjednica Hrvatskog olimpijskog odbora i
predsjednica Komisije za ravnopravnost spolova

12:15 Praktične vježbe i radionica: Televizijske izjave i mix zona
- Jura Ozmec – Kako komunicirati s TV kamerom i gledateljima? (20 min)
- Damir Donadić – Prezentacija: Što kamera točno pamti? (10 min)

- Jura Ozmec i Marin Šarec – Simulacija press konferencije i izjava u mix-zoni
nakon olimpijskih kvalifikacija ili finala pred TV kamerom – svaka sportašica
ponaosob (ponašanje i geste pred kamerom, sadržaj izjave)

- Morana Paliković Gruden, Jura Ozmec, Marin Šarec, Mia Baćić - Analiza
snimljenog materijala

15:00 Pauza

15:45 Izlaganja
- Ratko Cvetnić – Prednosti i zamke interneta i društvenih mreža, važnost
medijske pismenosti (20 min)

- Marin Šarec – Rodni stereotipi i seksizmi u medijskom praćenju ženskog
sporta (20 min)

- Morana Paliković Gruden – Poželjne i nepoželjne objave sportašica na
društvenim mrežama (20 min)

- Mia Baćić – Kreiranje sadržaja na društvenim mrežama, primjer Hrvatskog
olimpijskog odbora (20 min)
- Simulacija objave posta na društvenim mrežama na zadanu temu, primjerice
objava s radionice (sadržaj, fotografija, poruka)
- Pregled i komentiranje objava

16:30 Završetak i zatvaranje radionice


Reci što misliš!