camp nou dobiva novo ime
Barcelona ratificirala ugovor sa Spotifyjem
Skupština španjolskog nogometnog velikana Barcelone ratificirala je sponzorski ugovor sa Spotifyjem, najvećim i najpopularnijim servisom za streaming glazbu, objavio je katalonski klub.
Ugovor koji je najavljen u ožujku, bit će na snazi najmanje 12 godina, a za njega je glasovalo 89 posto članova skupštine.
"Zbog klauzule o poverljivosti dokumenata, koja se primenjuje u svim globalnim ugovorima Spotifyja, ne možemo objaviti točne brojke, ali možemo potvrditi kako je to najbolji ugovor u financijskom smislu koji je Barcelona ikada dobila," rekao je predsjednik kluba Joan Laporta.
Španjolski mediji navode kako je ugovor "težak" više od 400 milijuna eura, a stadion katalonskog kluba bit će preimenovan u "Spotify Camp Nou".
Od iduće sezone umjesto sada već bivšeg sponzora Rakutena prednju stranu Barcinih dresova krasit će logo Spotify.
Iz kluba su poručili kako je ovo "strateški savez između dva vodeća brenda i lidera u zabavi, koji dijele filozofiju i vrijednosti".
Izdvojeno
-
Hrvatski košarkaški reprezentativac Mario Hezonja, kojeg je u srijedu Euroliga kaznila s 8.000 eura zbog "nepoštivanja sudaca", odgovorio je da je ta organizacija hrabra kada treba kažnjavati, a da istovremeno odbija rješavati ozbiljne probleme u europskoj košarci.
-
Kakvo nas vrijeme očekuje danas i sutra u Dalmaciji?
-
Plesni odjel Glazbene škole Blagoje Bersa Zadar poziva vas na predstavu Na krilima baštine, koja će se održati 12. prosinca 2024. godine u 19 sati na pozornici HNK Zadar.
-
U župnoj dvorani župe sv. Anselma u Ninu predstavljena je monografija „Ecclesia Nonensis - O prošlosti Ninske biskupije“ urednika izv. prof. dr. sc. Zdenka Dundovića, u izdanju Sveučilišta u Zadru.
Reci što misliš!