Prodaja piva za vrijeme Eura porasla za 20 posto
Pivo i nogomet
Najviše zahvaljujući nizozemskim navijačima prodaja piva na Europskom prvenstvu porasla je dvadeset posto u usporedbi s prošlom godinom.
Iz švicarske pivovare Feldschlösschen, podružnice Carlsberga, sponzora turnira, izjavili su da su morali premjestiti neočekivanih pet milijuna litara s prodajnih mjesta na stadione.
Thomas Amstutz, izvršni direktor Feldschlösschena, za uspjeh svoje firme najviše zahvaljuje fantastičnim i žednim nizozemskim navijačima, te atmosferi na okupljalištima navijača na Europskom nogometnom prvenstvu.Vezane vijesti
-
Nepoznati su oblijepili grad letcima s brojevima telefona poznatih osoba i natpisom koji poručuje da onaj tko nazove dotični broj dobiva besplatno pivo
-
Ljudi piju sve manje alkoholnih pića, pokazuje najnovije izvješće industrije pića o globalnoj konzumaciji
-
-
Izdvojeno
-
Odjel za pedagogiju i Studentsko savjetovalište danas su u Svečanoj dvorani Sveučilišta u Zadru, u povodu Međunarodnog dana osoba s invaliditetom i Međunarodnog dana ljudskih prava, priredili predavanje izv. prof. dr. sc. Matilde Karamatić Brčić “Inkluzivno obrazovanje kao pretpostavka osiguravanja jednakih mogućnosti”.
-
MK Beštije sutra, na blagdan svete Luce dolazi 20. put u DV Laticu.
-
Hrvatska diskografska udruga (HDU) u suradnji s radijskim voditeljem, glazbenim kritičarem i urednikom (HR2), Zlatkom Turkaljem Turkijem, donosi još jedan intervju u nizu u sklopu glazbenog projekta Diskografska spajalica. Ovoga puta, u našem društvu bio je jedan od najpopularnijih i najutjecajnijih repera ovih prostora Edo Maajka.
-
Iz zadarske Elektre stiže obavijest o privremenom prekidu u opskrbi električnom energijom zbog radova prema sljedećem rasporedu
Reci što misliš!