Intervju
Gojanović: Ice Fever je nagrada za naše navijače
Damir Gojanović unio je svu energiju u KHL Medveščak - i uspio. Priča o pozitivnim i vjernim navijačima, najljepša je hrvatska priča s tribina, ali predsjednik kluba ne želi stati na tome.
Na dan najveće regionalne hokejaške priredbe Arena Ice Fever razgovarali smo s Gojanovićem o hrvatskom hokeju, marketingu kluba, podršci Grada.
Medveščak je postao sportski brend Zagreba. Kako Vam je u dvije godine pošlo za rukom ono što drugim klubovima nije, u puno duljem vremenskom razdoblju?
Grad Zagreb je oduvijek imao hokejsku publiku. Sjetimo se samo 80-ih godina prošlog stoljeća kada je tadašnji Medveščak Gortan punio Ledenu dvoranu zagrebačkog Doma sportova i osvajao naslove kako bivše države tako i regionlnih natjecanja. Ulaskom Medveščaka u regionalnu ligu EBEL otvorila se jedna nova stranica hrvatske hokejske povijesti.
U klub su dovedena pojačanja sastavljena pretežno od Hrvata iz dijaspore koji su zajedno s domaćim dečkima stvorili jedan kolektiv koji je od prvih odigranih utakmica pokazao kako se voli svoj klub, i kako se ostavlja srce na terenu. Tu srčanost i požrtvovnost tima i sve napore koji su Vodstvo kluba i naši partneri učinili, javnost je prepoznala kao jednu istinsku sportsku, ljudsku priču, koju je nagradila svojim dolascima na utakmice, bodreći klub i kad se dobija i kad se gubi. Napominjem, više od 350.000 gledatelja do sada je prošlo kroz dvoranu Doma sportova bez i jednog navijačkog incidenta!
Treba li Medveščak imati financijsku potporu grada?
Medveščak se već dvije godine samostalno financira, 100% iz vlastitih prihoda i drugu godinu nije ušao u društvo klubova za koje Grad izdvaja direktna financijska sredstva. Grad je mnogo pomogo Medveščaku kako infrastrukturom (led u Domu sportova, gradski dani za spektakl Arena Ice Fever), tako i svakom moralnom potporom kad god je trebalo.
U Hrvatskoj je na žalost još mnogo detalja u sportskom poslovanju krivo postavljeno! Naime, kod nas smo naučeni da će gradske i državne vlasti financirat veliki dio priče, zatim će tu bit sponzori i onda će se od ulaznica i nekih popratnih aktivnosti prihodovat jedan mali dio! U svijetu je nepisano pravilo da se oko 60% prihoduje od sponzorskih i partnerskih ugovora, a 40% od vlastitih prihoda u koje ulazi i prodaja ulaznica! E to vidite nije tako a i mi smo naišli na taj ‘problem'! Naime, mi nismo u sustavu financiranja niti gradskih niti državnih vlasti, cjelokupni budžet moramo osigurat sami od strane sponzora ili naših vlastitih prihoda, a publika cijelo vrijeme zahtijeva bolju organizaciju, veći show, bolju zabavu, i to sve košta! To je upravo jedan od razloga zbog čega će naša sadašnja cijena ulaznice morat simbolično porast jer napredak kluba, bolja igra i veći užitak zahtijevaju i dodatna ulaganja koja moramo sami osigurati...
Je li Vaš sportski projekt financijski isplativ?
Ukoliko se klub sam financira i nema milijunskih dugova kao drugi sportski kolektivi kako u Hrvatskoj tako i u regiji možemo konstatirati da klub posluje uspješno, no o zaradi još uvijek ne možemo govoriti. Naše osnovno pravilo jest ‘pozitivna nula' i ispod ili iznad toga za sada ne smijemo ići!
Što je Vaš marketinški odjel uspio, a drugi nisu? Je li hokej u Zagrebu samo prolazni hit ili ste probudili staru ljubav Zagrepčana, prema hokeju?
Kako sam već prije rekao Zagreb je oduvijek imao hokejsku publiku koja se vratila na utakmice. Trebalo je u publiku znati aktivirati I ponovno dovesti u dvoranu, a uz njih trebalo je pridobit i novu publiku... No, moram reći kako posljednje dvije godine ne možemo govoriti samo o zagrebačkoj publici već o hrvatskoj publici, pošto navijači Medveščaka ravnopravno dolaze iz svih krajeva Hrvatske od najudaljenijih dijelova Slavonije pa sve do otoka Dalmacije.
Što se našeg PR i marketing odjela tiče radi se o velikim profesionalcima, vrhunskim stručnjacima u svome poslu koji su zajedno s nama I s igračima doista učinili čudo! Uza sve to vrlo je važan i iskren pristup prema publici i navijačima koji je prepoznat u javnosti. Još jednom zahvaljujem upravo njima, našim navijačima i publici na neizmjernoj podršci koju nam pružaju u posljednje dvije godine.
Cijeli intervju pročitajte na Profitiraj.hr
Vezane vijesti
Izdvojeno
-
Djelomice sunčano uz više oblaka u prvom dijelu dana, osobito ujutro na jugu Jadrana gdje će još mjestimice padati kiša.
-
Topla čokolada jedan je od omiljenijih toplih napitaka diljem svijeta, posebno u hladnim zimskim mjesecima. Bogatog, kremastog okusa i intenzivnog mirisa čokolade, ovaj napitak pruža utjehu i toplinu te budi osjećaj nostalgije i zadovoljstva.
-
Jeste za šah i pivo? Red izazova i red opuštanja uz pivo u pogonu pivovare? Poklonite sebi i svojima jedan 'Christmas chess challenge' i zaigrajte šah s bivšim prvakom Hrvatske!
-
U petak, 13. prosinca, Zimski park na Višnjiku zasjao je u blagdanskom duhu uz dolazak Kamiona Djeda Mraza u organizaciji Auto Hrvatske.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.