Košarka, NBA
Nowitzki marketinški najvredniji igrač NBA lige
Prema najnovijem istraživanju "Nielsena" i "E-Poll Market Researcha", američkih agencija za ispitavanje tržišta, njemački košarkaš Dallas Mavericksa Dirk Nowitzki postao je marketinški najisplativiji igrač NBA lige.
Spomenuta je analiza procijenila da je javna pojava 33-godišnjeg Nijemca vrijedna 132 boda, čak 50 više od drugoplasiranog Kobea Bryanta iz LA Lakersa.
Bodovanje uključuje reputaciju košarkaševa imena i same fizičke pojave, atraktivnost i osobne atribute poput ponašanja, poštenja, pristupačnosti, iskustva i pozitivnog utjecaja na druge.
Prošlogodišnji je laureat bio Shaquille O'Neal.
Na trećem se mjestu ove sezone, iza Nowitzkog i Bryanta, našao razigravač Phoenix Sunsa Steve Nash. Unutar Topa 10 još su dvojica košarkaša arizonskog sastava: Grant Hill na sedmom i Vince Carter na desetom mjestu.
Dramatično su po marketinškoj vrijednosti pali LeBron James i Dwyane Wade, zvijezde Miami Heata. James je sa 131 pao na svega 26 bodova, a Wade sa 117 na 34. Niti jednog više nema među prvih deset.
Vezane vijesti
Izdvojeno
-
Krajnji rok za polaganje prisege novog starog predsjednika Republike Zorana Milanovića, koji je s gotovo 75 posto glasova uvjerljivo pobijedio na predsjedničkim izborima, jest 18. veljače, no zasad još nije poznat točan datum i mjesto gdje će se svečanost inauguracije održati.
-
Novi alat umjetne inteligencije u Ujedinjenom Kraljevstvu pronalazi bolest srca ljudi prije nego što uopće imaju simptome, piše u subotu njemačka agencija dpa.
-
Dvorana HNK Zadar je čak dva puta bila rasprodana s predstavom koja je poučna za sve, posebno za mlade.
-
Studio Smijeha ponovo se vraća u svoj trenutni "dom" u Zadru, kultni Klub GUMA 12. veljače i to sa novim forama.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.