Sci-Tech

istraživanje

Zaboravite na Ferrari ili Rolls Royce, ovo su automobili koje najviše voze milijarderi

Zaboravite na Ferrari ili Rolls Royce, ovo su automobili koje najviše voze milijarderi
autozona.hr

Možda biste pomislili da oni kojima novac nije pitanje za vožnju koriste samo luksuzne marke. Međutim, mnogi bogati Amerikanci, i neki od najbogatijih ljudi na svijetu, voze puno skromnije automobile.

Umjesto da jednostavno kupuju kako bi impresionirali druge, bogati znaju da bi korištenje automobile trebalo gledati kroz uštedu umjesto stvaranja statusa, piše Yahoo Finance.

“Većina milijunaša ne vozi blistave automobile”, napisao je financijaš Dave Ramsey u objavi na Facebooku 2022. “Ti ljudi ne rasipaju novac da bi izgledali bogato, oni imaju novac da zapravo postanu bogati”, dodao je.

Prema studiji Experian Automotive, dok će bogati u društvu vjerojatnije kupovati automobile luksuznih marki nego oni manje imućni, 61% ljudi koji zarađuju više od 250.000 dolara vjerojatnije će voziti Honde, Fordove i Toyote.

Nadalje, istraživanje koje je proveo MaritzCX pokazalo je da je za Amerikance koji zarađuju više od 200.000 dolara godišnje pick-up Ford F-150 bio najpopularniji izbor vozila.

Štedljivo trošiti i biti neupadljiv na cesti vrijedi i za ultrabogate. Godinama su Mark Zuckerberg (Meta), Larry Page (Google) i Jeff Bezos (Amazon) viđeni kako se voze u svojim automobilima Honda Fit, Toyota Prius i Honda Accord. Warren Buffett se dugo vozio u relativno skromnom Cadillacu.

Za imovinu koja dolazi s dodatnim financijskim obvezama za gorivo, osiguranje, popravke i održavanje, teško je opravdati izdvajanje velike količine novca, osobito za luksuzni automobil.

“Vaš cilj bi trebao biti kupnja najjeftinijeg automobila. Točka”, napisala je financijska savjetnica Suze Orman. “To bi vas trebalo usmjeriti na rabljeni automobil, a ne na novi”, dodala je.

Prema već spomenutoj objavi Dave Ramseya, 10 marki automobila koje voze milijunaši u SAD-u su:

Toyota

Honda
Ford
Lexus
Subaru

BMW
Acura
Hyundai
Lincoln

Buick.


Reci što misliš!