NOVI MONOPOL?
Win-win status: Google i Facebook potiho surađuju kako bi povećali učinkovitost oglašavanja
Google i Facebook suočeni su s mnogim tužbama zbog privatnosti i monopola. No, nedavno je New York Times pribavio relevantne dokumente koji ukazuju da su se ove dvije kompanije potiho udružili oko oglašavanja.
Da budemo precizniji, Google je osigurao svoje oglašavanje na Facebook reklamnoj platformi, a potonji u Googleovom oglašivačkom sustavu s mogućnošću licitiranja za oglašivačke pozicije i popuste pri oglašavanju.
Naravno, ovaj je dogovor alarmirao na nelojalnu konkurenciju oglašavanje drugih tvrtki, osobito u pogledu cijene. Međutim, Google i Facebook rekli su da je ova vrsta transakcija digitalnog oglašavanja zapravo vrlo česta u oglašivačkoj industriji, ne ometa konkurenciju i svaka tvrdnja da time rade štetu drugima, je neutemeljena. Ali bez obzira na njihove izjave, ova vrsta transakcija bit će dodatno stavljena pod lupu i istražena kao mogući monopol.
Izdvojeno
-
Iz zadarske Elektre stiže obavijest o prekidu elektroopskrbe za sljedeće gradove i mjesta u županiji
-
Brdsko biciklistički klub iz Pakoštana ponovo je zasukao rukave i u Novoj 2025. godini donosi nam još jedno kolo XC Zimske lige Dalmacije na novoj stazi u Vrani.
-
Najbolja hrvatska skijašica, 20-godišnja Zrinka Ljutić, rekla je u intervjuu španjolskim novinama Marca da joj je cilj održati sadašnju formu te se nada novim pobjedama ove sezone.
-
Solana Nin traži pojačanje! Radi se o poslu održavanja, a djelatnik se prima u stalni radni odnos
Reci što misliš!