Odanost marki Samsung naglo je pala, a Appleu porasla
Novo istraživanje otkriva da je odanost brandu Samsungu znatno pala u 2020. godini.
Prema istraživanju Brand Keys,poznate konzultantske kuće za istraživanje brendova - Samsung pametni telefoni imali su lošu godinu kada je riječ o lojalnosti marki. Osobito korisnika u SAD-u, gdje se Samsung pomaknuo s prošlogodišnjeg trećeg mjesta na deseto mjesto.
Nekoliko tvrtki koje su ove godine pobijedile Samsung u lojalnosti brendu uključuju novu tvrtku Disney. Uspjeli su ostati u poslovanju tijekom pandemije i stoga povećali svoje redove u odnosu na prošlu godinu.
Izgleda da je ova godina na tržištu pametnih telefona puna ne baš ugodnih iznenađenja za Samsung. Tijekom pandemije izgubili su vodstvo kao najveći svjetski proizvođač pametnih telefona. Međutim, južnokorejska tvrtka otada se znatno oporavila, iako je velik dio tog oporavka uglavnom posljedica problema s kojima se suočio njezin glavni rival Huawei na međunarodnom tržištu.
No, čini se da lojalnost Appleovoj marki nije pogođena. Prošle godine bili su na 8. mjestu, a sada na 4. To dokazuje da pandemija nije jedini čimbenik koji je zadržao Samsung. Druge tvrtke poput Twittera i Ubera pale su za više od 20 mjesta. Stoga činjenicu da je Samsung pao samo za 7 mjesta ne treba gledati kao na početak kraja.
Top 20 vodećih brendova prema vjernosti za 2020
(# u zagradama označavaju ljestvicu vjernosti za 2019)
1.Amazon: online retail
2.Netflix: video streaming (#6)
3.Amazon: video streaming (#7)
4.Apple: smartphones (#8)
5.Domino’s: pizza (#15)
6.Google: search engines (#2)
7.Disney: video streaming (new)
8.Home Depot: Home improvement retail (#37)
9.WhatsApp: instant messaging (#12)
10.Samsung: smartphones (#3)
11.Instagram: social networking (#22)
12.Nike: athletic footwear (#17)
13.PayPal: online payments (#21)
14.Amazon: tablets (#4)
15.Apple: tablets (#5)
16.Discover: credit cards (#18)
17.YouTube: social networking (#35)
18.Hyundai: automotive (#10)
19.Hulu: video streaming (#32)
20.Trader Joe’s: natural food retail (#9)
Izdvojeno
-
Ozbiljna ekološka promišljanja inspirirala su ovogodišnju božićnu dekoraciju Škole primjenjene umjetnosti i dizajna!
-
Tjedni horoskop od 16. do 22. prosinca 2024.
-
U petak 13. prosinca otvorene su prijave za Akademiju Raise the Bar, besplatni obrazovni program Coca-Cole HBC Adria, koji je namijenjen konobarima, baristima i barmenima s najmanje godinu dana radnog iskustva u ugostiteljstvu i turizmu.
-
Oni koji uspješno prođu natjecanje moći će se prijaviti na ograničene javne pozive za dodjelu bespovratnih sredstava namijenjenih investicijama te ostvariti pravo na najviše 25.000 eura po projektu
Reci što misliš!