#koronavirus
I Facebook dijeli podatke o lokaciji svojih korisnika u borbi protiv COVID-19
Google nije jedina tehnološka tvrtka koja je daje podatke o lokaciji svojih korisnika u borbi protiv širenja COVID-19 . Facebook također dijeli podatke u zbirnom i anonimnom obliku o lokaciji svojih korisnika s akademskim i neprofitnim istraživačima.
Ideja je bolje razumijevanje širenje COVID-19 virusa i pronalaženja mjesta gdje su rizici širenja vjerojatno najznačajniji.
Koje podatke daje Facebook za istraživanje?
Facebook ima alat pod nazivom "Karte za prevenciju bolesti" (Data for Good ) koji se koristi od 2019. godine za zdravstvene krize kako bi se dobio uvid gdje se ljudi kreću i koliko često se susreću jedni s drugima.
Osim podataka o lokaciji korisnika u 169 zemalja širom svijeta, koji su lišeni identifikacijskih podataka, karte povlači i druge podatke iz drugih izvora uključujući modelirane popisne podatke i satelitske snimke.
Kombinirajući ove javno i komercijalno dostupne skupove podataka s Facebook AI mogućnostima, oni su 3 puta detaljniji od bilo kojeg drugog izvora. Međutim, Facebook nije objavio koliko od 2,5 milijardi njihovih korisnika dijeli svoju lokaciju s tvrtkom na pametnim telefonima i gdje bi karte mogle biti reprezentativan uzorak.
Tko su korisnici podataka?
Korisnici Facebookovog alata Karte i podataka u proučavanju širenje COVID-19 su znanstvenici sa Sveučilišta Johns Hopkins, Harvard School of Public Health, Nacionalnog sveučilište Tsing Hua u Tajvanu, Sveučilišta Pavia u Italiji, Londonska škola higijene i tropske medicine i Direct Relief - neprofitna organizaciju sa sjedištem u Južnoj Kaliforniji usmjerena na mobiliziranje medicinskih resursa za pomoć ljudima u kriznim situacijama. Svoje rezultate istraživanja dijele samo s lokalnim vlastima, ali ne dijele neobrađene podatke.
Eto, tech tvrtke su jedni od ključnih igrači u odgovoru na korona virus. I naravno #ostanidoma!
Izdvojeno
-
Tonici za lice na tržištu su prisutni već dulje vrijeme, no doživjeli su pravi preporod tijekom posljednjih godina. Ako vas ovaj naziv podsjeća na tekućine s blagim mirisom alkohola kojima smo skidali šminku u tinejdžerskim danima, a u isto su vrijeme isušivale našu kožu i izazivale neugodno zatezanje, vrijeme je da promijenite percepciju.
-
Europarlamentarci su na ovotjednoj plenarnoj sjednici zatražili da Europska unija predvodi borbu za suzbijanje onečišćenja plastikom bez obzira na izostanak globalnog dogovora o rješavanju tog problema.
-
Godišnja stopa rasta od šest posto odličan je pokazatelj važne uloge ovog segmenta u gospodarstvu. Putnike privlače lijepi krajolici, zimske sportske aktivnosti i šarmantni europski gradovi bogate povijesti, a sve popularniji među ekološki osviještenim putnicima je i - avanturizam.
-
Ovo predavanje istražuje kako inovativna rješenja pomažu u praćenju stanja morskih ekosustava, zaštiti ugroženih vrsta i očuvanju plavih prostranstava za buduće generacije.
Reci što misliš!