Sci-Tech

društvene mreže

Facebook, Twitter, Instagram: neke od najboljih praksi za duljinu postova

Facebook, Twitter, Instagram: neke od najboljih praksi za duljinu postova

Ako ste korisnik društvenih mreža, trebali bi imati na umu da je broj znakova za postove važan su faktor koji ne možete zanemariti. Što preporučuju marketinški stručnjaci? Koje su najbolje prakse?

Svaka mreža ima dozvoljen maksimalni broj znakova. Ali  jedna  su stvar  te  sirove brojke, a  druga odrediti koji je broj  znakova najbolji za  objave.  Mnogi kažu da je to umjetnost.

Facebook

Facebook je za mnoge još uvijek društvena mreža broj jedan!   Kao što znate   omogućava različite vrste postova.  Jedna od njih su statusi, postovi na događajima,  osnovni Facebook oglasi  itd.

Postovi mogu biti dugački do 63.206 znakova. Nećete biti kažnjeni za upotrebu fotografija i videozapisa, tako da imate stvarno puno prostora. Ali budite realni: nitko  neće čitati  Facebook post koji je dugačak  toliko znakova. U većini slučajeva  pratimo i objavljeno  na svojim mobilnim uređajima, bilo u  gradskom prijevozu,  između nastave/predavanja ili tijekom pauze  na poslu. Zato postove treba održavati kratkim i slatkim.

Marketinški stručnjaci naglašavaju da  bi ukupan broj znakova  na Facebooku trebao biti između 40 i 50 kako bi privukli pažnju.

Twitter 

Twitter postaje sve važniji u životu mnogih korisnika.   Do 2017. godine  postovi su bili  ograničeni na 140  znakova. Taj broj se promijenio  i  danas je ograničenje broja znakova na 280.  Imajte na umu da svaka slika, gif, video neće oduzeti nijednu riječ unutar tog ograničenja. Suprotno tome, veze (poveznice) će zauzimati veći broj riječi u ukupnom broju riječi.

Dakle,  morate se pobrinuti   da  vaš post bude   dovoljno kratak, ali opet  moćan. Statistike Buddy Media pokazuju da su tweetovi  od 71 do 100 znakova najuočljiviji u odnosu na duže tweetove. Što se tiče  izravnih poruka(DM-a ), one  mogu biti dugačke do 10 000 znakova. Twitter DM sličan je ostalim privatne porukama s drugih društvenih mreža.

Instagram

Za razliku od ostalih Facebooka i Twittera,  Instagram se fokusira na medijski sadržaj, odnosno  videozapisi i slike u središtu ove platforme. Trenutno tekstualni zapis na Instagramu može biti do 2.200 znakova.  Može sadržavati do 30 # (hastag) u postu , uključujući hashtagove u komentarima.

Budući  je Instagram prije svega  društvena mreža samo za mobilne uređaje, dobra praksa je da  tekstualni dio ima ispod 125 znakova, što je  kraće od tvita.  To će osigurati da sve što objavljujete   se prikazuje u Instagram feedu. Ukratko, vaše Instagram objave  trebaju biti kratke i karizmatične, a  u  priče uvijek   trebate dodati naslove  kako biste optimizirali pažnju.


Reci što misliš!