društvene mreže
Facebook, Twitter, Instagram: neke od najboljih praksi za duljinu postova
Ako ste korisnik društvenih mreža, trebali bi imati na umu da je broj znakova za postove važan su faktor koji ne možete zanemariti. Što preporučuju marketinški stručnjaci? Koje su najbolje prakse?
Svaka mreža ima dozvoljen maksimalni broj znakova. Ali jedna su stvar te sirove brojke, a druga odrediti koji je broj znakova najbolji za objave. Mnogi kažu da je to umjetnost.
Facebook je za mnoge još uvijek društvena mreža broj jedan! Kao što znate omogućava različite vrste postova. Jedna od njih su statusi, postovi na događajima, osnovni Facebook oglasi itd.
Postovi mogu biti dugački do 63.206 znakova. Nećete biti kažnjeni za upotrebu fotografija i videozapisa, tako da imate stvarno puno prostora. Ali budite realni: nitko neće čitati Facebook post koji je dugačak toliko znakova. U većini slučajeva pratimo i objavljeno na svojim mobilnim uređajima, bilo u gradskom prijevozu, između nastave/predavanja ili tijekom pauze na poslu. Zato postove treba održavati kratkim i slatkim.
Marketinški stručnjaci naglašavaju da bi ukupan broj znakova na Facebooku trebao biti između 40 i 50 kako bi privukli pažnju.
Twitter postaje sve važniji u životu mnogih korisnika. Do 2017. godine postovi su bili ograničeni na 140 znakova. Taj broj se promijenio i danas je ograničenje broja znakova na 280. Imajte na umu da svaka slika, gif, video neće oduzeti nijednu riječ unutar tog ograničenja. Suprotno tome, veze (poveznice) će zauzimati veći broj riječi u ukupnom broju riječi.
Dakle, morate se pobrinuti da vaš post bude dovoljno kratak, ali opet moćan. Statistike Buddy Media pokazuju da su tweetovi od 71 do 100 znakova najuočljiviji u odnosu na duže tweetove. Što se tiče izravnih poruka(DM-a ), one mogu biti dugačke do 10 000 znakova. Twitter DM sličan je ostalim privatne porukama s drugih društvenih mreža.
Za razliku od ostalih Facebooka i Twittera, Instagram se fokusira na medijski sadržaj, odnosno videozapisi i slike u središtu ove platforme. Trenutno tekstualni zapis na Instagramu može biti do 2.200 znakova. Može sadržavati do 30 # (hastag) u postu , uključujući hashtagove u komentarima.
Budući je Instagram prije svega društvena mreža samo za mobilne uređaje, dobra praksa je da tekstualni dio ima ispod 125 znakova, što je kraće od tvita. To će osigurati da sve što objavljujete se prikazuje u Instagram feedu. Ukratko, vaše Instagram objave trebaju biti kratke i karizmatične, a u priče uvijek trebate dodati naslove kako biste optimizirali pažnju.
Izdvojeno
-
Hrvatski skijaš Samuel Kolega osvojio je šestu poziciju na slalomu Svjetskog kupa u francuskom Val D'Isereu, čime je izjednačio svoj najbolji doseg karijere.
-
U HNK Zadar u ponedjeljak, 16. prosinca stiže urnebesna crna komedija i kazališni krimić kazališta Planet Art u režiji Marka Torjanca. U glavnim ulogama su Anja Šovagović - Despot i Nataša Janjić Medančić.
-
Večeras, u nedjelju, 15. prosinca s početkom u 18 sati predstava “Bolna djeca u cvijeću” u režiji Vinka Radovčića prikazat će se u HNK Zagreb.
-
U petak. 13. prosinca u 23.20 sati u Zadru u Ulici Put biliga policijski službenici Postaje prometne policije Zadar su zaustavili 35-godišnjeg hrvatskog državljanina koji je upravljao automobilom zadarskih registarskih oznaka.
Reci što misliš!