Sci-Tech

Apple dominira na tržištu bluetooth bežičnih slušalica, ali drugo mjesto iznenađuje

Apple dominira na tržištu bluetooth bežičnih slušalica, ali drugo mjesto iznenađuje

Kada je Apple lansirao AirPods slušalice u osnovi je stvorio potpuno novu Totally Wireless (TWS) tržišnu kategoriju u kojoj su same slušalice i pametni telefon bežično povezani putem Bluetootha.

Prema  izvješću Strategy Analytics tvrtke za istraživanje tržišta, Apple trenutno drži  54,4% tržišnog udjela Bluetooth stereo bežičnih slušalica koje nemaju žicu koja povezuje dva zvučnika.  U  samo  godinu dana  prodali su  58,7 milijuna pari AirPodsa  i AirPods Pro verzije  slušalica.  

Za usporedbu ovih prodajnih rezultata   podsjetit ćemo vas da je  najprodavaniji Android pametni telefon svih vremena Samsung Galaxy S3 – prodan u 70 milijuna jedinica. 

Također prihod od AirPodsa u jednom tromjesečju  je dosegao 4 milijarde USD, što je usporedivo s najvišim razdobljem prodaje iPoda u 2007. godini. Omjer ovih podataka malo je sličan ostalim Appleovim proizvodima,  jer udio pošiljaka nije nužno najveći,  ali zbog veće jedinične cijene  prihodi su  veći.

MOŽDA VAS ZANIMA:  AirPods Pro vs "jeftine" bežične slušalice drugih proizvođača

Kada je riječ o Samsungu,  oni su na trećem  mjestu na  tržištu TWS bežičnih slušalica. Prodali su 7,4 milijuna pari Galaxy Buds i ovim prodajnim rezultatom drže  6,9 % globalnog  tržišta. U odnosu na Apple, to je  jako mali postotak. Hoće li  povećati tržišni udio s  nadolazećim modelom bežičnih slušalica Galaxy Buds Plus, koje će biti predstavljene 11. veljače uz Galaxy S20 liniju,  pokazati će nam neki budući izvještaji.  Slušalice će biti ponuđene u više opcija u boja i imati bolju  dugotrajnost baterije.  Međutim,  cijena u usporedbi s izvornim modelom može se značajno povećati.  Navodno za oko 50 %  u odnosu na prethodni model.

Sada ćemo vam otkriti i tko je na  drugom mjestu  globalne ljestvice prodajnim rezultatima.    Pomalo  iznenađujuće,  ali to je svima poznat i mnogima omiljen proizvođač  pametnih telefona  iz Kine -  Xiaomi.  Prodali  su  9,1 milijuna pari  bežičnih slušalica u 2019. godini i  osvojili    tržišni udio od 8,5 %.  Ovaj uspjeh uvelike je pridonijela  raznolika ponuda modela bežičnih slušalica od kojih se mnoge ne razlikuju od  AirPodsa, ali su puno jeftinije.  Nove slušalica  koje pripremaju bit će još bolje i jeftinije,  barem tako kažu insajderi bliski kompaniji.

Za kraj bi dodali da u izvještaju analitičara postoji nešto pomalo zastrašujuće:  Malo je vjerojatno da će bilo koji pojedinačni dobavljač u doglednoj budućnosti zamijeniti Apple na vrhu u smislu  prodaje  ili prihoda u TWS bluetooth slušalicama!


Reci što misliš!