Sci-Tech

Umjesto prodaje iPhonea, Apple bi mogao iznajmljivaiti svoje uređaje

Umjesto prodaje iPhonea, Apple bi mogao iznajmljivaiti svoje uređaje

Izvršni direktor Tim Cook otkrio je kako Apple može umjesto kupnje ponuditi mjesečnu pretplatu za korištenje iPhonea.

Usprkos uspješnom Appleovom poslovanju za Q4 2019., čini se da je iznutra izgubio najvažnije - povjerenje i interes  potrošača za iPhone. Nakon što je prodaja uređaja nastavila padati početkom četvrtog kvartala 2019.,  u međuvremenu je ipak zaustavljena.  Pojavili su se neki pozitivni signali u Kini, što uključuje  dobru prodaju iPhone 11 i  App Store koji je konačno odobren za puštanje nekih  popularnih igara. 

Realno gledajući, ovi prodajni rezultati  nisu iznenađenje. Unazad tri godine  osim iPhone X  lansiranog 2017. godine, novi iPhone modeli  jednostavno su redovna nadogradnja konfiguracije.  Na drugoj strani u svijetu Androida imamo brze promijene dizajna,  sklopive pametne telefone i  početak utrke u 5G tehnologiji. 

Tim Cook je toga itekako svjestan i fokusirao se   na  povratak svega do sada izgubljenog u svijetu  mobilnih uređaja.   Jedna od  ideja je prodaja iPhonea kao usluge,  ili u paketu koji kombinira hardver s uslugama Moramo priznati da nam se ideja sviđa. Ovime bi  više  korisnika moglo imati pristup Appleovim uređajima. Naravno pod uvjetom da pretplata bude  manja  od cijene kupnje novog iPhonea. Provede li Apple  ovu ideju,  vjerojatno neće biti u početku globalno dostupna, već samo u određenim regijama kao  eksperimentalna kako bi vidjeli  je li  realna ili nije.

iPhone 12  kao dizajnerski i tehnološki iskorak

Drugi Appleov plan je  uvesti radikalne promijene u dizajnu iPhone 12 seriju,  zaslon od 120 Hz, potpuno novi Face ID, na stražnjoj strani četvrtu ToF (Time-of-Flight) kameru i  podršku za 5G mobilne mreže.

Ekipa PhoneArena novinara  već je objavila fotografije koje predstavljaju koncept dizajna iPhonea 12. Temelje se na preliminarnim dostupnim informacijama. Pogledajte ih...

Naravno   to nisu sve promijene. Apple sigurno ima  još aduta u rukavu,  jer je već sada  je CEO vrlo uvjeren u uspjeh nadolazeće generacije mobitela.  Prema pisanju Nikkei Asian Review,  kompanija je postavila   cilj prodaje  80 milijuna iPhone 12  uređaja samo s  5G modemom.  Mora se priznati ovo je vrlo ambiciozan cilj s obzirom na  trenutnu prodaju iPhone 11, a  koji je na putu da dosegne  75 milijuna jedinica do kraja 2019. godine.  

S druge strane gledajući, možda ipak Apple može postići zacrtane ciljeve  ako iPhone 12 serija dizajnerski bude osmišljena da opet izazove onaj "vauuu” efekt i uz razne programe pogodnih prodaja.   Primjerice   kroz svoj program zamjene "staro za novo"  s nizom popusta, a tu  su i neke pogodnosti  uz uslugu AppleCare +.   Također je nedavno kompanija objavila da korisnici Apple kartice (Apple Card) uskoro će moći   kupovati  beskamatno   iPhone na 24 rate. 

I ne samo to, Apple može lansirati  i neke druge programe kako bi pomogao potrošačima da ne osjećaju pritisak cijene 5G modela i općenito novih iPhone 12.

Što mislite hoće li u 2020 Apple vratiti izgubljeni dio tržišta?


Reci što misliš!