Sci-Tech

#doznajemo

Francusko-kineski brend Wiko Mobile objavljuje širenje tvrtke u američko tržište

Francusko-kineski brend Wiko Mobile objavljuje širenje tvrtke u američko tržište

Wiko Mobile, nakon što je ostavio svoj pečat u 30 zemalja Europe, Afrike, Bliskog istoka i Azije, sada nastavlja globalnu ekspanziju, i to ulaskom na tržište SAD-a.

Od ovog tjedna, brend lansira Wiko Ride, jedan od osnovnih modela pametnih telefona  iz svoje raznolike ponude. Prodavat će se u suradnji s Boost Mobile, podružnicom operator Sprint, četvrtim najvećim u SAD-u po cijeni od 79,99 dolara plus porez. Budući da postoje poticaji, kupce će koštati samo 39,99 dolara. Ova cijena je više nego prihvatljiva za jedan osnovni model.

Wiko Ride ima LCD Vivid 5,5-inčni zaslon rezolucije 480 x 960 piksela, Android 9,0 Pie inačicu sustava, FM radio, 3,5 mm audio ulaz, 2 MP prednju i 5 MP kameru na stražnjem dijelu (HDR, panorama, beauty mod, 1080p HD video...).

Pogoni ga MediaTek Helio A22  MT6761 četverojezgreni procesor na taktu 2,0 GHz.  Uređaj dolazi s 2 GB  radne memorije i 16 GB  interne proširive do 32 GB.  Li-Ion baterija je korisnički zamjenjiva i kapaciteta 2.500 mAh. 

Brandy Kang, predsjednik Uprave Wiko USA, kaže:

 "Sjevernoameričko tržište ima ogroman potencijal za brand kao Wiko. Naš industrijski i razvojno-istraživački kapacitet, kao i snaga imidža   europske marke, otvaraju puno mogućnosti za predviđanje i ispunjavanje zahtjeva lokalnih  operatora i partnera. Naš cilj je da vrlo brzo postanemo značajan igrač u SAD-u. "

Sukladno tome, Wiko je otvorio novu web-lokaciju u Teksasu kako bi se bavili prodajom, marketingom i strateškim partnerstvima  za daljnje širenje u SAD-u.

O Wiko Mobile

Wiko brend pametnih telefona prisutan je  na našem tržištu, ali znamo  mnogima manje poznat jer ne troše novac na velike reklamne kampanje,  već se oslanjaju na društvene mreže i preporuke.

Wiko Mobile je nastao 2011. godine u Marseilleu. Nakon 7 godina bliskog partnerstva s  grupacijom Tinno,  Wiko je postao i službeno dio kineske Tinno Mobile tvrtke.  Ovim spajanjem francuski tim  može se kvalitetnije usredotočiti   na zadatke kao što su lokalizacija, prodaja i marketing,  a dizajn i proizvodni kapaciteti su usmjereni  na Kinu.  Naime, Tinno  ima 4 centra za istraživanje i razvoj i 2 proizvodna pogona. 

Inače Wiko   danas zapošljava više od 5.000 ljudi.   U zapadnoj Europi  su  četvrtom mjestu u vrlo konkurentnom smartfone okruženju.  Posebno su popularni među potrošačima u Francuskoj i Italiji.  Glavni razlog za uspjeh  su   dizajn  ugodan oku,  smione boje,  izvrsna korisnička podrška   i najbolji omjer kvalitete i performansi.    

Eto, Huaweijevi problemi  nisu  obeshrabrili Wiko i OnePlus  da  otvore  vrata američkog tržišta i  isprobaju sreću.


Reci što misliš!