Sci-Tech

analiza tržišta

Odjel za mobilne uređaje tvrtke LG ostvarila najniži prihod u posljednjih osam godina

Odjel za mobilne uređaje tvrtke LG ostvarila najniži prihod u posljednjih osam godina

LG Electronics objavio svoju preliminarnu zaradu za Q1 2019.

Mobilna jedinica tvrtke LG  je spojena na uređaj za održavanje života.  Najnoviji dokaz su financijski pokazatelji iz prvog tromjesečja 2019.,  koji pokazuju da je  mobilna divizija  ostvarila najniži prihod za LG Mobile  posljednjih osam godina.

Tvrtka LG Mobile Communications  ostvarila je prodaju u prvom tromjesečju od 1,51 bilijuna KRW (1,34 milijarde USD) i smanjila svoj kvartalni operativni gubitak na 203,5 milijardi KRW (181,05 milijuna USD)  što je  rezultat promjena u strukturi poslovanja,  nakon postavljanja Briana Kwon  na čelo mobilne divizije. 

Nadaju se da će  daljnje restrukturiranje poslovanja pametnih telefona, prijenos proizvodnje iz Južne Koreje u Vijetnam, novi centar za nadogradnju i  LG V50 ThinQ 5G smartphone preokrenuti silazni trend. Isto tako tvrtka pojačava fokus na tržišta na kojima LG trenutno radi dobro, tako da bi to moglo značiti više  jeftinih telefona za tržišta u nastajanju i manji pritisak  u  G i V  seriji.

Prema analitičarima, uzrok slabe prodaje LG mobitela nije u kvaliteti, već sporim nadogradnjama sustava, smanjenju resursa za aktivnosti istraživanja i razvoja,  i  minimalnoj marketinškoj potrošnji.  Mobilno tržište  zahtijeva agresivnu i obilnu marketinšku promociju.

Gledajući na druga područja polovanja LG Electronics,  postigli su uspjeh. Tako je poslovanje kućanskih aparata ostvarilo dobit od 647,3 milijuna USD,   a poslovanje  uređaja kućne zabave   308,27 milijuna dolara. 

LG Business Solutions  ostvarila je prodaju  626,6 milijardi KRW (556,58 milijuna USD), 5 posto više nego u prethodnom tromjesečju i 3 posto manje nego u prvom tromjesečju prošle godine.

Operativna dobit od 55,5 milijardi KRW (49,38 milijuna USD) bila je 272 posto veća u odnosu na prethodno tromjesečje, ali 3 posto niža u odnosu na isto razdoblje prošle godine zbog utjecaja američkih tarifa na uvoz solarnih modula i značajne erozije cijena na glavnim tržištima. Poslovni podaci prikazuju poslovne planove za poboljšanje profitabilnosti širenjem prodaje premium zaslona i LED proizvoda.

Ovi nerevidirani rezultati tromjesečne zarade tvrtke LG Electronics temelje se na MSFI-jevima (Međunarodnom standardu financijskog izvješćivanja) za tromjesečno razdoblje koje završava 31. ožujka 2019. Iznosi u korejskim  Wonima  (KRW) preračunavaju se u američke dolare (USD) po prosječnoj stopi tromjesečnog razdoblja  - 1.124 KRW po USD.


Reci što misliš!