obljetnica
Xiaomi ima 9 godina: Sretan rođendan s malim zakašnjenjem!
Prije devet godina okupilo osam ljudi u Pekingu, kako bi stvorili novi mobilni brend. Bio je to početak startup tvrtke Xiaomi.
Xiaomi trenutno ima više od 18 000 zaposlenika diljem Kine, Indije i drugih zemalja. Prošle godine postali su četvrti u Europi po broju prodanih uređaja. U sklopu zagrebačkog Arena Centra, početkom prosinca otvorili su Mi Store trgovinu, a tvrtka Bijelić Co. je postala ovlašteni distributer.
Ovih dana, da budemo precizniji - 6. travnja, povodom 9. rođendana tvrtke Xioami, upravo spomenuta Mi Store trgovina odabrana je kao jedna od rijetkih u svijetu za destinacija ovogodišnjeg Mi Fan Festivala.
Foto:
Xiaomi Hrvatska
Iako je Xiaomi poznat po bogatom portfelju pametnih telefona i ekosustav proizvoda, mnogima su bili u centru pažnje Redmi 7 te Redmi Note 7 pametni telefoni. Detaljnu recenziju potonjeg mogli ste već pročitati na našem i vašem portalu, a nadamo se da Redmi 7 će također doskakutati do redakcije na iscrpno testiranje.
Kako je sve počelo?
Sada je vrijeme da malo zavirimo u povijest i podsjetimo se u kratkim crtama kako je tekao razvoj njihovih mobilnih uređaja, i koji su im daljnji planovi.
Nakon osnivanja Xiaomi tvrtke 2010. godine, 16. kolovoza 2011. objavili su svoj prvi pametan telefon - Xiaomi Mi 1. Mogao se je kupiti samo putem web trgovine, nije se posebno razlikovao od konkurencije., čak je imao i slabiji procesor.
Godinu dana kasnije pojavio se Xiaomi Mi 2, koji je bio znatno bolji proizvod i stekao je pristojnu popularnost. Prodan je u oko 7 milijuna primjeraka. Potom je stigao Xiaomi Mi 3, čija prodaja je dosegla čak 18 milijuna jedinica. Potaknuti ovim prodajnim rezultatima, tvrtka je odlučila krenuti u osvajanje drugih tržišta.
Prva tržišta izvan Kine bili su Singapur, potom Indija, Brazil, Filipini, Vijetnam itd. Danas njihovi pametni telefoni i ostala oprema prodaju se u preko 70 zemalja širom svijeta. U 2018. tvrtka je isporučila 122,6 milijuna pametnih telefona širom svijeta, navodi IDC.
Xiaomi također jača u područjima umjetne inteligencije i IoT povezanim uređajima koji pripadaju "internetu stvari". Zanimljivo je, da su uspjeli održali poslovanje s američkim i drugim dobavljačima unatoč američko-kineskom trgovinskom ratu.
I
za kraj, još jedna zanimljivost:
Xiaomi logotip "Mi " je skraćenica od riječi Mobilni internet", ali ima i druga značenja, uključujući “Mission Impossible”, koji predstavlja različite faze i zadatke koje je tvrtka morala prevladati u svojim ranim godinama poslovanja. A ako se logotip MI invertiran, izgleda kao kineska riječ koja znači ' srce '.
Sretan ti rođendan, Xiaomi!
Imate li vi neki Xiaomi pametan telefon? Kako ste zadovoljni proizvodom? Podijelite mišljenja u komentarima. Ne grizemo.
Izdvojeno
-
Luka Bašić, senior u teškoj kategoriji (-90 kg), pobjedio je prekidom u 1. rundi, boksača Jaka Kojakovića iz BK Dubrovnik.
-
Hrvatska turistička zajednica i Generalni konzulat RH u Los Angelesu povodom nadolazeće svečane dodjele prestižne filmske nagrade Oscar, organizirali su u Los Angelesu promotivno događanje na kojem su se okupili akteri iz turističke i filmske industrije, producenti, agenti, mediji i zaljubljenici u Hrvatsku.
-
Hrvatski premijer Andrej Plenković ocijenio je danas u Splitu da u raspletu ukrajinske krize agresor ne smije biti nagrađen, Ukrajina prisiljena na kapitulaciju, a politika Zapada ponižena
-
Povodom Dana žena Gradska knjižnica Biograd na Moru poziva na književnu večer i druženje s Nives Madunić Barišić te promociju romana "Žene koje vrište u sebi"
Reci što misliš!