virtualna šetnja
Prošetajte Kninskom tvrđavom - iz udobnosti svoga doma
Snimljeno je 3879 fotografija koje su nakon produkcije pretvorene u 107 zračnih i zemaljskih virtualnih panorama međusobno povezanih sa 539 točaka
Kninski muzej u suradnji s Gradom Kninom i digitalnom agencijom L33T predstavio je danas virtualnu šetnju kninskom tvrđavom. Radi se o digitalnom vodiču koji kroz jednostavno i organizirano sučelje posjetitelju omogućuje virtualni doživljaj lokacije i informiranje o znamenitostima, povijesti i zanimljivostima kojima tvrđava raspolaže. Virtualna šetnja izrađena je u najmodernijoj HTML5 tehnologiji i dostupna je na svim platformama.
Snimanje je obuhvatilo kompletnu tvrđavu podijeljenu na nekoliko cjelina (zračni pogledi, put prema tvrđavi, Donji grad, Srednji grad, Kaštel Lab i Kaštel Knin). Ukupno je isproducirano 107 virtualnih panorama u kombinacije zračnih i zemaljskih snimanja.
Zračne panorame se posebno ističu visokom rezolucijom koja broji čak 300 megapiksela i omogućava pregleda svakog detalja kako tvrđave, tako i samog grada. Za potrebe snimanja napravljena je sintetizacije 3879 fotografija produciranih u HDR tehnici koja osigurava visoku razinu detalja. Sučelje broji 539 poveznica (eng. hotspot) i osigurava jednostavnu i preglednu navigaciju uz brojne info točke koje posjetiteljima olakšavaju snalaženje na tvrđavi i interaktivni pregled povijesne i kulturne građe.
Tehnološki gledano radi se o vrlo naprednom višerezolucijskom sučelju koje po principu sekvencijalnog učitavanja posjetitelju omogućava fluidno učitavanje zahtjevnog i rezolucijski bogatog sadržaja.
Za razvoj je bila zadužena digitalna agencija L33T čiji direktor gosp. Neven Roginić ima desetogodišnje iskustvo u snimanju i produkciji virtualnih šetnji. Digitalna agencija L33T je do sada u Europi napravila više od 200 virtualnih šetnji uglavnom u hotelskoj industriji. Razvoj svog poslovanja vide u sve većoj potrebi brojnih gradova i općina o ovakvom tipu promocije.
Virtualna šetnja je u potpunosti prilagođena i prikazu na VR naočalama koje dodatno mogu proširiti ovo digitalno iskustvo. Prikaz na VR naočalama je dodatno olakšan izradom posebnog simplificiranog sučelja koje korisniku omogućava još jednostavnije snalaženje u virtualnom prostoru.
Kninska tvrđava ovaj projekt ne smatra završenim, već ga doživljava kao platformu za daljnji razvoj i oplemenjivanje dodatnim sadržajima koji će još detaljnije objasniti njenu povijest, faze razvoja, ali i malo poznatih zanimljivosti i legendi ovog prostora.
“Virtualne šetnje su u zadnjih nekoliko godina postale pravi hit u pogledu povećanog angažmana korisnika i viralnosti koja se teško može mjeriti s bilo kojim drugim digitalnim sadržajem. Posjetitelji u prosjeku ostvaruju 40% veće zadržavanje na web stranicama koje posjeduju virtualnu šetnju, od onih koje ju nemaju. Višeplatformska podrška je također nešto što je rezultiralo njihovom popularnošću, jer sve više korisnika dolazi s mobilnih uređaja. U većini naših digitalnih projekata ta brojka daleko premašuje broj posjetitelja s računala. Veliku ulogu u tome ostvarili su Facebook i Google koji također podržavaju ovu tehnologiju kroz svoje servise i nude njeno povezivanje s ovim tipom sadržaja.”, izjavio je Neven Roginić, direktor digitalne agencije L33T.
Virtualna šetnja kninskom tvrđavom smještena je na linku www.knin360.com
Izdvojeno
-
Grad Benkovac je kroz provedbu Intervencijskog plana s ciljem rješavanja problematike stambenog zbrinjavanja svojih građana tijekom 2023. godine izgradio 2 stambene zgrade u ulici Plemena Lapčana na Kaštelu u Benkovcu.
-
Ozbiljna ekološka promišljanja inspirirala su ovogodišnju božićnu dekoraciju Škole primjenjene umjetnosti i dizajna!
-
Tjedni horoskop od 16. do 22. prosinca 2024.
-
U petak 13. prosinca otvorene su prijave za Akademiju Raise the Bar, besplatni obrazovni program Coca-Cole HBC Adria, koji je namijenjen konobarima, baristima i barmenima s najmanje godinu dana radnog iskustva u ugostiteljstvu i turizmu.
Reci što misliš!