Sci-Tech

net marketing

Ella Dvornik i Charles Pearce pokreću platformu za europske influencere – Manijak

Ella Dvornik i Charles Pearce pokreću platformu za europske influencere – Manijak
netokracija

Ona je kreativna i ima utjecaj među svojom publikom, on kreativnost i utjecaj želi učiniti mjerljivim i transparentnim. Stava su da su influenceri mikrobiznisi, a kako bi im pomogli u razvoju te kako bi educirali i njih i tržište, Ella i Charles rade na platformi za utjecajne pojedince i brendove koji žele s njima surađivati.

Riječ je o projektu Manijak, koji je ime dobio po istoimenoj popularnoj pjesmi Ellinog oca.

Čini se da su influenceri ovih dana potaknuli popriličnu raspravu – bilo u medijima, bilo na društvenim mrežama, bilo uz kave uživo. Istodobno, mnogi od napisa i reakcija pokazali su kako postoji mnoštvo nerasvijetljenih točki o marketingu utjecaja u Hrvatskoj te ostatku regije.

Neke od tih nedoumica odnose se na to koliko i kako influenceri uopće zarađuju, označavaju li svi suradnje s brendovima sponzoriranima, kako na početku svog poslovanja, a i kasnije, uopće pristupaju brendovima ili agencijama te što zapravo obje strane imaju za ponuditi jedne drugima kao i publici kojoj se obraćaju.

Zanimljivo je što upravo tu problematiku netransparentnosti i još uvijek nedovoljno educiranog tržišta želi riješiti jedna od poznatijih ovdašnjih influencerica, Ella Dvornik, koja sa svojim zaručnikom Charlesom Pearceom i timom od nekolicine suradnika već neko vrijeme radi na platformi Manijak.

Razgovor s Ellom na portalu Netokracija!


Reci što misliš!