društvene mreže
Snapchat uvodi veliku novost koja vam se neće svidjeti
Snapchat će 15. svibnja početi s uvođenjem reklama koje bi trebale trajati šest sekundi, ali ih neće plasirati u pričama svojih korisnika ili Discoveru
Snapchat razmišlja o novom, ali svima dobro poznatom načinu ubiranja prihoda od svog sadržaja – naime, prema DigiDayu, tvrtka će početi testirati šest sekundi duge reklame slične onima na televiziji. Na nesreću korisnika, počet će već od 15. svibnja.
Oglasi se neće moći preskočiti, već će na njih biti moguće 'tapnuti' kako bi nestali. Tvrtka navodno planira pokrenuti oglase i u odabranim TV emisijama koje rade njihovi partneri poput Viacoma, vlasnika MTV-a, kao što su Cribs i Girl Code. Drugim riječima, osim na samom Snapchatu, reklame će emitirati i na TV-u u programima svojih partnera.
Srećom, platforma neće ubacivati reklame u priče svojih korisnika i Discover dio aplikacije. Dakle, možda nećete naići niti na jedan oglas ako gledate samo sadržaje svojih prijatelja.
Studija koju je prošle godine provela tvrtka Fluent za stjecanje klijenata otkrila je da 80 posto korisnika u dobi od 18 do 24 godine, ciljana publika Snapchata, obično preskače oglase na platformi. Jasno, tvrtka zna da do kraja godine potez mora postati profitabilan, ali također mora pronaći način zarade od publike, prenosi engadget.
Vezane vijesti
-
Prema novim informacijama koje donosi Wall Street Journal, Snap Inc. se sprema na otpuštanje 10 posto svojih inženjera, ponajprije zbog neuspjeha svojih Spectacles naočala
-
Iako su ovu mogućnost "posudili" od njih, na Instagramu svoje "priče" trenutačno izrađuje daleko više korisnika nego na Snapchatu
-
-
Izdvojeno
-
Djelomice sunčano uz više oblaka u prvom dijelu dana, osobito ujutro na jugu Jadrana gdje će još mjestimice padati kiša.
-
Topla čokolada jedan je od omiljenijih toplih napitaka diljem svijeta, posebno u hladnim zimskim mjesecima. Bogatog, kremastog okusa i intenzivnog mirisa čokolade, ovaj napitak pruža utjehu i toplinu te budi osjećaj nostalgije i zadovoljstva.
-
Jeste za šah i pivo? Red izazova i red opuštanja uz pivo u pogonu pivovare? Poklonite sebi i svojima jedan 'Christmas chess challenge' i zaigrajte šah s bivšim prvakom Hrvatske!
-
U petak, 13. prosinca, Zimski park na Višnjiku zasjao je u blagdanskom duhu uz dolazak Kamiona Djeda Mraza u organizaciji Auto Hrvatske.
Reci što misliš!