istraživanje
Facebook najpopularniji među hotelijerima i ugostiteljima
Više od 85 posto hotelijera i ugostitelja smatra da su web i Facebook stranice utjecale na porast broja gostiju
Povodom drugog HoReCa MeetUpa koji će se održati u utorak, 10. travnja s početkom u 9.30 sati u inovacijskom centru HUB385, METRO je u suradnji s agencijom Hendal proveo istraživanje o korištenju i utjecaju digitalnih kanala u HoReCa sektoru.
Istraživanje je pokazalo kako 56 posto hotela, restorana i kafića ima vlastitu web stranicu, a 72 posto njih prisutno je na Facebooku, pri čemu više od 85 posto hotelijera i ugostitelja smatra da su web i Facebook stranica utjecale na porast broja gostiju.
Hoteli su najprisutniji na digitalnim kanalima - devet od deset hotela ima web stranicu, a više od 76 posto prisutno je na Facebooku. Kada je u pitanju utjecaj digitalnih kanala na broj gostiju u hotelima, značajan utjecaj imaju upravo Facebook i web stranica.
Među restoranima digitalna prisutnost najznačajnija je na Facebooku - osam od deset restorana ima Facebook stranicu, dok šest od deset ima web stranicu. Da je Facebook stranica doprinijela značajnom porastu broja gostiju smatra 41,3 posto restorana, dok 29 posto isto pripisuje web stranici.
Najslabiju digitalnu prisutnost imaju kafići koji naglasak stavljaju na Facebook - šest od deset kafića ima Facebook stranicu, a četiri od deset web stranicu. Pri tome 13 posto kafića ima namjeru uskoro pokrenuti web stranicu.
Upravo zbog značajnog utjecaja digitalne prisutnosti na njihovo poslovanje, METRO će na HoReCa MeetUpu predstaviti digitalna rješenja koja će hotelijerima i ugostiteljima omogućiti besplatno i jednostavno kreiranje te hosting web stranice, kao i korištenje besplatne aplikacije za online rezervacije.
O važnosti inovacije i digitalizacije za HoReCa sektor govorit će Arnd Stoehr, direktor strateškog razvoja METRO-a AG, a rezultate cijelog istraživanja predstavit će Roberto Mancuso, predsjednik Uprave METRO-a Hrvatska. METRO će predstaviti i digitalne trendove u HoReCa sektoru u sklopu okruglog stola u kojem će sudjelovati predstavnici HoReCa industrije.
Svi zainteresirani hotelijeri i ugostitelji mogu se mogu prijaviti za sudjelovanje putem sustava entrio.hr ili e-maila www.metro-cc.hr.
Vezane vijesti
-
Tijekom listopada i studenog 2024. oslikane su tri trafostanice u Zagrebu. Murale su izveli: Mia Matijević Akrap, Alba Miočev i Goran Rakić
-
U sklopu cjelogodišnjeg programa obilježavanja 50. godišnjice kluba, KK Aleta Puntamika organizira još jedan događaj sportsko-humanitarnog karaktera. Riječ je o revijalnoj utakmici "Tešta da ih ništa ne košta", koja će se održati ove nedjelje, 15. prosinca s početkom u 17 sati u legendarnim Jazinama
-
U srijedu 11. prosinca 2024. je u Zadru u hotelu Kolovare održana radionica na temu Kreiranje doživljaja na razini Turističke zajednice Zadarske županije i vodećih programa, a namijenjena zainteresiranim dionicima s područja Zadarske županije.
-
Šetnja je namijenjena djeci od 4 do 12 godina u pratnji roditelja i održat će se u subotu, 14.12. s sa polaskom u 11.00h od ulazne recepcije NP Paklenica u Starigradu.
Izdvojeno
-
Tijekom listopada i studenog 2024. oslikane su tri trafostanice u Zagrebu. Murale su izveli: Mia Matijević Akrap, Alba Miočev i Goran Rakić
-
Ovi rezultati već sad potvrđuju kako će se sve generacije kluba Zadar 2013 sudjelovati na završnici Državnog prvenstva u Poreču.
-
S utorka na srijedu, 10./11. prosinca u Sv. Filip i Jakovu nepoznati počinitelj je provalio u građevinski kontejner odakle je otuđio više komada raznog električnog i drugog alata, u vlasništvu dva trgovačka društva. Ukupna materijalna šteta je nekoliko tisuća eura.
-
Film potpisuje Kip Andersen, poznat po izvrsnim dokumentarcima Cowspiracy, What the Health i Seaspiracy, koji se dotiču teme odnosa ljudi prema životinjama i povezanosti iskorištavanja životinja s ekološkom i zdravstvenom krizom, a dostupni su i na Netflixu
Reci što misliš!