Sci-Tech

istraživanje

Kako su Viber tijekom blagdana koristili Hrvati, a kako korisnici u okolnim zemljama?

Kako su Viber tijekom blagdana koristili Hrvati, a kako korisnici u okolnim zemljama?

Globalni lider i omiljena regionalna messaging aplikacija Viber zaželjela vam je sve najbolje u novoj 2018. godini putem jedinstvenog Blagdanskog chatbota

Osjećate da će 2018. biti vaša sretna godina? Vjerojatno to možete zahvaliti Viberu čiji je Blagdanski chatbot, jedinstveni servis za dvosmjernu digitalnu komunikaciju, korisnicima iz svojih vodećih tržišta, Središnje i Istočne Europe, pružio mogućnost dizajniranja blagdanske čestitke u standardnom ili GIF formatu, ukrašavanje prvog digitalnog božićnog drvca s troje prijatelja – ili osvajanje poklona, novih šarmantnih sticker paketa putem sudjelovanja u novogodišnjem kvizu. 

Viberov blagdanski chatbot je lansiran 17. prosinca, a u sljedećih trideset dana privukao je više od 3.100.000 jedinstvenih korisnika. Zanimljivo je da rezultati koji odražavaju preferencije Viber korisnika u ključnim zemljama regije – Bugarska, Hrvatska, Grčka, Mađarska i Srbija, pojedinačno daju znatno drugačije rezultate, čime se potvrđuju kulturološke i lifestyle razlike unutar regije.

Točnije, omiljena metoda slanja blagdanskih čestitki putem Vibera u našoj regiji je digitalna razglednica u standardnom ili GIF formatu i kreirano ih je oko 2 milijuna. S veseljem je okićeno 40.000 digitalnih božićnih drvaca, a u ukrašavanju svakog drvca je sudjelovalo četvero Viber korisnika. Novogodišnji Viber bot kviz o običajima, navikama i preferencijama, ispunilo je 400.000 ''kvizoljubaca'' među kojima je iz Bugarske njih 45.622, iz Srbije 101.164, Grčke 91.473, Mađarske 66.768 i 66.768 iz Hrvatske.  

U kvizu je, gledajući postotak, sudjelovalo najviše Srba – 27%, slijede Grci s 24%, Hrvati – 19%, Mađari – 18% i Bugari – 12%. Ukupno gledajući, omiljeni odgovor na pitanje: ''Kakva će vam biti nova 2018. godina?'' bio je ''Stabilna u stvarnosti''! S obzirom na to da uživamo u praktičnoj strani života, neizbježno je da će mnogi užitak pronaći u malim stvarima poput plaćanja računa; a tako će otprilike izgledati sreća za većinu  – ''igranje na sigurno''! 

Jedino su Mađari sreću skloni promatrati u obliku ''sretnih trenutaka i dobrih tuluma''. Drugi omiljeni odgovor u svim regijama je zločesti ''Badass'' odgovor. Bugari, Hrvati i Grci zabavu biraju kao treću opciju, romantičnim Mađarima je na trećem mjestu ''Ljubavna avantura'', a nepredvidivim Srbima je treća opcija ''Puno iznenađenja''. 

Ako pojedinačno promatramo ponuđene odgovore među korisnicima u različitim zemljama, doznajemo da ''puno iznenađenja'' uglavnom biraju zamišljeni Hrvati, Srbi svoju strast za nepredvidivim i za partijanjem izražavaju birajući ''Puno sretnih trenutaka (i dobrih tuluma)''. ''Ljubavnim avanturama'' se najviše nadaju Mađari, ''Badass'' odgovor se najviše sviđa Bugarima, a ''Stabilno u stvarnosti'' u Grčkoj se savršeno reflektira na aktualne mjere štednje. 

Razvijen od strane vodeće bugarske tehnološke i softverske tvrtke Connecto, Viberov blagdanski chatbot je probio led i poput vatrometa raspršio blagdanske iskrice po cijeloj regiji jer su ga korisnici dočekali raširenih ruku te sve više počinju koristiti prednosti chat bota. Stoga, ako se osjećate sretno i optimistično na početku nove godine, zahvalite Viberu jer je on zaslužan za dobre vibracije.


Reci što misliš!