Društvene mreže
Facebook nastavlja borbu protiv lažnih vijesti
Društvena mreža prilagođava algoritme koji biraju što će prikazivati u News Feedu, a ova promjena ima za cilj smanjiti količinu spama
Borba protiv lažnih vijesti, clickbaita, pretjeranog senzacionalizma i općenito "spam" objava jedna je od trenutačno glavnih tema kad je riječ o društvenim mrežama. Kako bi se što učinkovitije borili protiv loših objava i fokusirali se na one kvalitetnije, u Facebooku konstanto prilagođavaju algoritme koji odlučuju što će koji korisnik vidjeti u svom News Feedu.
Ovoga puta otkrili su kako postoji određeni, manji postotak (oko 0,1%) korisnika koji putem svojih profila dijele i preko 50 objava na dan, piše Bug. Ovakvo ponašanje tipično je za lažne, spammerske profile, i u velikoj je korelaciji s čestim širenjem nekvalitetnog sadržaja – clickbait članaka, lažnih vijesti, pretjeranog senzacionalizma i ostalih vrsta dezinformiranja.
Iz tog razloga Facebookovi algoritmi će se orijentirati na objave koje dijele takvi korisnici, te će iste manje često prikazivati drugim korisnicima. Postovi koji dolaze s ovakvih računa u najvećoj mjeri su spammerske prirode, bilo da je riječ o botovima ili pravim ljudima koji stoje iza tih profila – pa će ih Facebook početi smatrati manje bitnima, bez obzira na njihov sadržaj.
S druge strane, Njemačka je protekloga tjedna donijela zakon kojim može društvene mreže kažnjavati s iznosima do 50 milijuna eura, u slučaju da ne uklone govor mržnje i terorističku propagandu na vrijeme, u roku od 24 sata od pojave istih. Zakon će u primjenu u listopadu, pa će Facebook, kao i druge društvene mreže, morati osim spama i clickbaita dodatno filtrirati i sve sadržaje koji se mogu smatrati govorom mržnje – za što će samo u Facebooku morati biti zaposleno oko 3.000 novih moderatora.
Vezane vijesti
-
Facebook je proširio borbu protiv lažnih vijesti i pokušava onima koji ih šire ukinuti izvore financiranja
-
Na Facebooku je sada moguće, osim iz uobičajenih razloga, vijesti prijaviti i kao lažne
-
Širenje dezinformacija o covidu omogućeno je na više desetaka Facebook i Instagram računa koji su tijekom protekle godine dobili oko 370.000 pratitelja, po novom izvješću.
-
Kompanija Facebook u utorak je objavila da ukida svoj sustav prepoznavanja lica koji automatski identificira korisnike na fotografijama i video snimkama, navodeći kao razlog rastuću zabrinutost zbog korištenja takve tehnologije.
Izdvojeno
-
Dvanaesto kolo AdmiralBet ABA lige u četvrtak otvaraju Zadar i Borac Mozzart. Momčad iz Čačka prošle je godine tijesno slavila na Višnjiku, rezultatom 79:80, nakon što je Luka Božić promašio šut za pobjedu.
-
Rentlio, zadarska hospitality-tech tvrtka specijalizirana za razvoj tehnoloških rješenja u turizmu koja broji četrdeset zaposlenika, odnijela je čak četiri prestižne nagrade na dodjeli priznanja za najbolje poslodavce u Hrvatskoj.
-
10. prosinca 2024. godine održana je 27. sjednica Vijeća Grada Nina s 24 točke dnevnog reda.
-
Turistička je zajednica Zadarske županije organizirala okupljanje renomiranih chefova, sommeliera, predstavnika ključnih institucija, stručnjaka i iskusnih turističkih djelatnika
Reci što misliš!