Sci-Tech

Internet

Prihodi online oglašavanja čak 20 milijardi dolara

Prihodi online oglašavanja čak 20 milijardi dolara

Izdavači na mreži su ojađeni zbog nedostatka jedinstva koje im ne dozvoljava veći komad reklamnog kolača od 250 milijardi dolara samo u SAD-u, posebno kada se zna koliko mnogo vremena ljudi troše na internetu

Online reklamiranje ove je godine 'skočilo' za 25 posto, na solidnih 20 milijardi dolara, ali internet direktori kažu da bi ta brojka mogla biti znatno veća kada bi oglašivači imali na raspolaganju pouzdanije načine mjerenja online publike, prenosi Biznis.ba.

Za razliku od tradicionalnih medija, gdje svaki format ima jednog glavnog određivača rejtinga - Nilsen Co. za televiziju, Arbitron Inc. za radio i tako dalje, postoje mnogi izvori podataka o posjetiocima internet stranica. A ti izvori često se suprostavljaju, piše Blic.

Neslaganja se nastavljaju oko toga koji kriterij najbolje navodi potencijalni interes korisnika k robi ili usluzi. A rezultati često nisu lako usporedivi s rejtingom drugih medija. Analitičari kažu kako je riječ o "problemu obilja." Izdavači na mreži su ojađeni zbog nedostatka jedinstva koje im ne dozvoljava veći komad reklamnog kolača od 250 milijardi dolara samo u SAD-u, posebno kada se zna koliko mnogo vremena ljudi troše na internetu.

"Ova se idustrija, izgleda, ne može sama sebi
skloniti s puta," kaže predsjednik internet grupacije kompanije Walt Disney.


Reci što misliš!