Sci-Tech

Internet

MySpace pokreće uslugu besplatne glazbe

MySpace pokreće uslugu besplatne glazbe

MySpace je predstavio svoj MySpace Music, zajedničko ulaganje s glazbenim kućama Sony BMG Music Entertainment, Universal Music Group i Warner Music Group

Jedna od vodećih internetskih mreža za druženje MySpace odlučila je zajedno s ključnim svjetskim izdavačkim tvrtkama pokrenuti uslugu besplatne glazbe, želeći stati uz bok digitalnom divu Appleu, čiji je iTunes nedavno okrunjen titulom najveće svjetske glazbene trgovine.

MySpace je predstavio svoj MySpace Music, zajedničko ulaganje s glazbenim kućama Sony BMG Music Entertainment, Universal Music Group i Warner Music Group, koje će se razvijati na temeljima MySpace Music Channela u vlasništvu web stranice News Corporationa, i to kroz uvođenje novih usluga u postojeće on-line profile preko 5 milijuna glazbenika.

Metode ostvarivanja prihoda obuhvaćat će prodaju digitalnih glazbenih zapisa koje će korisnici smjeti kopirati, te prodaju glazbe za mobitele, karata za koncerte, i raznih memorabilija glazbenika.

"Glazbenu industriju smatramo područjem na kojemu bismo željeli napraviti nešto veliko, nešto od povijesnog značenja", kazao je izvršni direktor MySpacea Amit Kapur za novinsku agenciju AFP. "U planu nam je posve izmijeniti pravila igre".

Music Channel, lansiran prije neke četiri godine, mjesečno posjeti 30 milijuna ljudi. Nova usluga u SAD-u će biti plasirana u idućih nekoliko mjeseci.

Financijski uvjeti partnerstva s glazbenim izdavačkim kućama nisu objavljeni.

Podaci tvrtke NPD Group, koja prati kretanja te industrije, pokazali su ove godine da je iTunes na mjestu prvog u svijetu nadmašio ranijeg neprikosnovenog kralja maloprodaje glazbe Wal-Mart, jednog od vodećih američkih maloprodajnih divova koji prodaju glazbu preko Interneta.

Otkad je Apple prije pet godina lansirao taj on-line dućan digitalne glazbe, iTunes je prodao preko četiri milijarde glazbenih brojeva i razvio najveći glazbeni katalog koji postoji na tom tržištu.

Digitalno glazbeno tržište toliko se razvilo da mu se prošle godine priključio i on-line maloprodajni div Amazon.com.

"Što je više tih digitalnih igrača na tržištu, to će nesumnjivo i ponuda i mogućnosti postajati sve veće", kaže analitičar Rob Enderle iz grupacije Enderle, istraživačke firme u kompjutorskoj industriji. "Posebno se dobro uklapa u način funkcioniranja on-line mreža za druženje, koje omogućavaju razmjenu sadržaja", dodao je.


Reci što misliš!