Sci-Tech

Računala

Apple ima najbolju korisničku podršku

Apple ima najbolju korisničku podršku

Listu najbolje korisničke podrške predvodi Apple

Američki sindikat potrošača na svojoj stranici ConsumerReport.org već tradicionalno ispituje određene segmente potrošačkog društva, kako bi kupcima i korisnicima raznih usluga približio one kompanije koje korisnicima pridaju najviše pažnje. Ovoga puta uhvatili su se sa segmentom računalnih tehnologija, gdje se kao najbolji pokazao računalni div Apple.

Sindikat potrošača SAD-a odlučio je analizirati kvalitetu korisničke podrške koju proizvođači stolnih i prijenosnih računala pružaju svojim kupcima nakon kupovine. Podatke su sakupili na uzorku od oko 4500 vlasnika prijenosnih, odnosno 5600 vlasnika stolnih računala, i to u periodu od rujna 2006. do siječnja 2008. godine.

Od vlasnika računala Consumer Report zatražio je podatke u tri segmenta - je li im proizvođač riješio problem s računalom, koliko je vremena bilo potrebno da dođu do osobe relevantne za rješenje problema te koliko je korisnička podrška bila stručna u rješavanju problema. Prema objavljenim podacima, u svim segmentima Appleova korisnička podrška pokazala se kao najpouzdanija.

Listu najbolje korisničke podrške, kao što smo ranije naveli, predvodi Apple, a slijede ga Lenovo, Dell, Toshiba te Gateway, dok lista kvalitete korisničke podrške što se tiče stolnih računala izgleda ovako - Apple na prvom mjestu, a slijede ga Dell, Gateway, HP te Compaq na petom mjestu.

 


Reci što misliš!