Sci-Tech

Google

Google minutu reklame na Super Bowlu platio 5 milijuna dolara

Google minutu reklame na Super Bowlu platio 5 milijuna dolara

Novi smjer u marketingu za internetskog diva

Internetski div dosad se u držao jednostavne marketinške prakse - za promociju svojih proizvoda i usluga koristio je isključivo same korisnike, tj. njihovu usmenu predaju. Reklamom na jučer održanom Super Bowlu Google je definitivno napravio neobičan iskorak.

 

Tijekom treće četvrtine finala američkog nogometa, popularnog Super Bowla, na zaslonima je posjetiteljima, između ostalih, prikazana televizijska reklama u kojoj Google promovira svoj web pretraživač.

U vijesti ne bi bilo ništa čudno da Google, prema tvrdnjama britanskog Guardiana, za jednu prikazanu minutu reklame nije iskrcao značajnih pet milijuna dolara.

Super Bowl ključni je sportski, ali i televizijski događaj na tlu SAD-a i oglašivači se već godinama natječu tko će platiti više za prikazivanje svoje reklame.

Moramo priznati da nam se Googleov potez u najmanju ruku čini neobičan. Točnije, neobična nam je činjenica da se u dobivenom terminu odlučio na reklamiranje svog pretraživača internetskih sadržaja, a ne, recimo, mobitela Nexus One koji u prvom mjesecu prodaje bilježi doista katastrofalne brojke.

 


Reci što misliš!