Google minutu reklame na Super Bowlu platio 5 milijuna dolara
Novi smjer u marketingu za internetskog diva
Internetski div dosad se u držao jednostavne marketinške prakse - za promociju svojih proizvoda i usluga koristio je isključivo same korisnike, tj. njihovu usmenu predaju. Reklamom na jučer održanom Super Bowlu Google je definitivno napravio neobičan iskorak.
Tijekom treće četvrtine finala američkog nogometa, popularnog Super Bowla, na zaslonima je posjetiteljima, između ostalih, prikazana televizijska reklama u kojoj Google promovira svoj web pretraživač.
U vijesti ne bi bilo ništa čudno da Google, prema tvrdnjama britanskog Guardiana, za jednu prikazanu minutu reklame nije iskrcao značajnih pet milijuna dolara.
Super Bowl ključni je sportski, ali i televizijski događaj na tlu SAD-a i oglašivači se već godinama natječu tko će platiti više za prikazivanje svoje reklame.
Moramo priznati da nam se Googleov potez u najmanju ruku čini neobičan. Točnije, neobična nam je činjenica da se u dobivenom terminu odlučio na reklamiranje svog pretraživača internetskih sadržaja, a ne, recimo, mobitela Nexus One koji u prvom mjesecu prodaje bilježi doista katastrofalne brojke.
Vezane vijesti
-
Kako bi smanjili rizik od zlonamjernog softvera, u Gmailu će od 13. veljače početi blokirati privitke koji sadrže JavaScrip
-
-
-
Izdvojeno
-
Veliku nagradu 59. zagrebačkog salona arhitekture i urbanizma, koji je pod nazivom "Dijalozi/Monolozi" otvoren u nedjelju u Umjetničkom paviljonu u Zagrebu, osvojio je projekt "Rekonstrukcija Vitića: palimpsest tumačenja izvornosti" skupine autora.
-
Hrvatska ženska rukometna reprezentacija odmjerit će snage sa Španjoskom u kvalifikacijama za Svjetsko prvenstvo iduće godine u Nizozemskoj i Njemačkoj, odlučio je ždrijeb u Beču.
-
Kao najznačajnija regionalna zvijezda, Severina nije poznata samo po svojim pjesmama, nego i po tome da se ne boji reći što misli.
-
Hrvatski skijaš Samuel Kolega osvojio je šestu poziciju na slalomu Svjetskog kupa u francuskom Val D'Isereu, čime je izjednačio svoj najbolji doseg karijere.
Reci što misliš!