Blizzard, Starcraft II
Starcraft II je ušminkana jedinica s Warcraftovim engineom?
Blizzardov dizajner Dustin Browder priznaje kako u Starcraft 2 nisu ni namjeravali uvoditi inovacije
Svi znaju što je Starcraft 2, svi znaju kako će izgledati, svi znaju što će biti, a mnogi koji su ga probali doživjeli su deja vú.
Mnogi kažu da, kako stvari stoje, odnosno kako beta pokazuje, Starcraft 2 je tek Starcraft u ušminkanom engineu Warcrafta 3. Razlike u gameplayu su minimalne, većina jedinica je ista, a tek nekih promjena ima u sučelju.
Dok će mnogi ljubitelji ovog hita i nakon dvanaest godina reći da su sasvim zadovoljni i originalom, postoji dosta glasna skupina onih kojima to baš i nije po volji i koji su očekivali nešto više.
No, u Blizzardu se ne slažu s negodovanjima i navode kako nisu ni htjeli ništa mijenjati. Dustin Browder, dizajner Starcrafta 2 u intervjuu za Gamasutru tvrdi kako u Blizzardu i nemaju namjeru mijenjati Starcraft tek zato da bi ga promijenili, već da im je cilj samo popraviti elemente originala koje ne smatraju dovoljno dobrima.
Izostanak bitnijih promjena u odnosu na više od desetljeća staru igru, pravdaju sličnom situacijom kod konkurentnih naslova, koja se navodno očituje u kvalitativnim iteracijama, umjesto inovativnim revolucijama.
Iako, kako tvrdi, ne vide potrebu za bitnim promjenama u samom gameplayu ili stilu, Blizzardovci provode intenzivna testiranja i promjene balansa u multiplayeru. Za one koji su se umorili od iste igre kroz 12 godina, Dustin kaže da su priredili fantastično i jedinstveno nelinearno single-player iskustvo (u 3 nastavka), koje bi trebalo i one najgladnije promjena nahraniti dovoljno za neko iduće desetljeće.
Međutim, nisu u Blizzardu oduvijek mislili tako. Navodno su tijekom dugogodišnjeg razvoja testirali nekoliko drastičnih promjena u mehanici igre, ali su na kraju zaključili da pobjedničkog konja ne treba mijenjati i zadržali su se u okvirima stare igre.
Za primjer navode sistem zaklona poznat iz Dawn of War serijala, za koji su utvrdili da samo usporava i komplicira igru i ima razarajući učinak na iskustvo "plesanja", kako ga nazivaju, u kojem je ključna dinamika odlučivanja i djelovanja, akcije i reakcije.
Iako priznaje da njihova implementacija spomenutog sistema i nije bila bog-zna-što, smatra da su rezultati već u prototipovima bili loši.
Dustin smatra kako konkurentski put inovacije i promjena u mehanici RTS-ova nije dobar i kako je bolje da igre ostaju gdje su bile, sa svojim manama i vrlinama i svojim originalnim stilom.
Vezane vijesti
-
-
Sumnja se kako je pozadina sukoba oko novca i prava na igru
-
Za 120 dolara Starcraft II dolazi u Hrvatsku
-
Hoće li Blizzard razviti posebnu verziju za Koreju...
Izdvojeno
-
Mnogi ljudi ne mogu zamisliti jutro bez šalice kave, no neke skupine ljudi trebali bi pripaziti na unos kofeina.
-
Ljubitelji vulkana nakon najnovije erupcije ponovno hrle na Island jer lovce na lavu uzbuđuje uspon na vrh vulkana, šetnja oko kratera i miris sumpora u zraku. No, ljudi danas preuzimaju sve veće rizike, ponekad i samo radi dobre snimke.
-
Potpredsjednik Vlade Branko Bačić poručio je u utorak da je vladajuća većina stabilna i jednoglasna te će s indignacijom u saborskoj raspravi odbiti oporbeni prijedlog za pokretanjem pitanja odgovornosti premijera Andreja Plenkovića.
-
Za razliku od njemačkog prvenstva, u kojem ove sezone ne briljira i u prvih 11 kola je upisala četiri poraza, Borussia Dortmund ove sezone daleko bolje igra u Ligi prvaka i u Zagreb dolazi kao veliki favorit.
Reci što misliš!