Sci-Tech

AOL

Huffington Post postao centar AOL-ovog blogerskog carstva

Huffington Post postao centar AOL-ovog blogerskog carstva

'Znamo da stvaramo kompaniju koja može imati ogroman utjecaj te koja će imati globalno čitateljstvo na svim zamislivim platformama', kažu iz Huffington Posta

Pokrenut 2005. godine, Huffington Post je primarno blog koji donosi novosti i politički komentar, ali pokriva i zabavu, ekologiju, biznis, medije i druga područja. Riječ je o jednom od najvećih blogova uopće, koji se kasnije proširio u mrežu blogova, pa tako danas postoje i lokalne verzije, primjerice za područje Chicaga, New Yorka, Los Angelesa i Denvera.

AOL već posjeduje tehnološke blogove Engadget i TechCrunch, a ova treća akvizicija, vrijedna 300 milijuna dolara u gotovini te 15 milijuna u dionicama, donijet će mu, osim novih originalnih sadržaja, još jednu ogromnu internetsku zajednicu - Huffington Post, naime, ima oko milijun komentara svaki mjesec.

Politika je AOL-a da se ne miješa u sadržaj i rad blogova koje preuzme, pa tako Engadget, jedan od ponajboljih tehnoloških blogova, već godinama veselo funkcionira u vlasništvu AOL-a. Vjerujemo da će tako biti i dalje, pogotovo jer će Arianna Huffington sada nadgledati Engadget, TechCrunch, AutoBlog i druge blogove u vlasništvu AOL-a.

'Kombinirajući HuffPost s AOL-ovom mrežom stranica, snažnom videoinicijativom, lokalnim fokusom i međunarodnim dosegom, znamo da stvaramo kompaniju koja može imati ogroman utjecaj te koja će imati globalno čitateljstvo na svim zamislivim platformama', napisala je Arianna Huffington u novom postu na blogu komentirajući tu akviziciju.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.