Tehnologija koja će uskoro postati naša svakodnevica!
Mobitele koristimo već duže vrijeme - od prvih telefonskih naprava koje su služile za razgovaranje i pisanje poruka, pa do današnjih pametnih telefona koji postaju neizostavni dio ljudske svakodnevice.
S obzirom da pametni telefoni danas korisnicima olakšavaju mnoge svakodnevne zadatke, nije li malo čudno što telefone ne koristimo za plaćanje?
Mobilno plaćanje je obećanje tehnološkog svijeta, koje će uskoro postati naša svakodnevica. U razvijenijim zemljama naveliko se koristi, no njegova intenzivna primjena tek će uslijediti.
Kako će to promjeniti naše živote, ako umjesto novčanika ili torbice s kreditnim karticama imamo samo mobitele?
Donosimo načine na koje mobilna industrija planira promjeniti trgovinu:
Fokusirani potrošači
Mobilna industrija vješto je iskoristila popularizaciju interneta i spremno prihvatila geolokacijska rješenja koja genijalci diljem svijeta razvijaju kako bi privukli milijune korisnike. Isti ti korisnici imaju na raspolaganju moćan spoj- mobilne tehnologije, socijalnih mreža i lokalizirane tvrtke. Zamislite da sami odaberete trgovine koje želite posjećivati, oni su u mogućnosti ponuditi vam popust na vaš omiljen proizvod.
Mobilna obavijest u obliku kupona koji preuzimate mobitelom, dopušta vam da se koristite popustima na koje ste ostvarili pravo. Mikrostranice svih trgovina na geolokacijskim stranicama poput najpoznatijih Foursquare i Gowalla ili euroverzije poput slovenske geolokacijske stranice odpiralničasi.si otvorene su trgovcima koji svoje ponude sami unose u obliku kupona, te ih korisnici jednostavno koriste kako bi došli do jeftinijih proizvoda i usluga.
„Socijalno trgovanje"
Socijalna trgovina pojavom Groupona postala je globani hit. Trgovine namjenjene grupnoj kupovini rastu kao gljive poslije kiše. Ništa nije čudno ukoliko znamo kakve profite ostvaruju tvrtke koje se bave grupnim prodajama, a istovremeno analize tržišta govore kako se još nalaze na samom početku. Grouponov šef mobilnog odjela Mihir Shar izjavio je da je krajem siječnja nakon 9 mjeseci na raspolaganju korisnicima preuzeto čak 5 milijuna iPhode i Android aplikacija.
Stvaraju se baze potencijalnih klijenata za novi marketinški rat, zamislite da šetate ulicom i upisujete ime određenog lokala, a njegov konkurent vam za isti proizvod ponudi kupon s popustom.
Cijeli članak pročitajte na Profitiraj.hr portalu.
Vezane vijesti
-
Nakon desetljeća velikog rasta, tržište pametnih telefona naglo je zastalo. Istraživanja pokazuju da je prodaja pametnih telefona prošle godine po prvi put pala otkad je 2007. predstavljen iPhone, a početni podaci za ovu godinu pokazuju da će doći do daljnjeg usporavanja.
-
Rak kože sve je veći problem današnjice, posebno zbog činjenice da ga nije lako uočiti
-
-
Izdvojeno
-
Oni koji uspješno prođu natjecanje moći će se prijaviti na ograničene javne pozive za dodjelu bespovratnih sredstava namijenjenih investicijama te ostvariti pravo na najviše 25.000 eura po projektu
-
Denver Nuggets su sinoć kod kuće sa 120:98 nadigrali Los Angeles Clipperse Ivice Zubca i to im je prva pobjeda u tri ogleda protiv te momčadi.
-
Pročitajte dnevni horoskop i doznajte što vam za današnji dan predkazuju zvijezde
-
Učenici OŠ Voštarnica su se, kao i svake godine, posebno potrudili i izradili ukrase za božićnu jelku koju su na dan sv. Lucije došli okititi sa svojim nastavnicama.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.