Sci-Tech

Mobilno oglašavanje

Android vodeći u oglasima

Android vodeći u oglasima

Android nastavlja dominaciju prema broju prikaza oglasa unutar mobilne oglašivačke mreže Millennial Media

Android je i tokom veljače bio vodeća platforma za pametne mobilne telefone prema broju prikazanih oglasa unutar mobilne oglašivačke mreže Millennial Media - prenosi Bug Onlin e.

U izvještaju Mobile Mix, ističe se kako je udio Androida pao za nekoliko postotnih bodova u odnosu na siječanj, no još uvijek je daleko ispred Appleovog iOS-a na kojeg je otpalo 27% prikazanih oglasa. Na trećem mjestu je Research In Motionov BlackBerry OS koji je prikazao 17% oglasa, ostavljajući Nokijinom Symbianu 2% i Microsoftovom Windows Mobileu samo 1% od ukupnog broja prikaza oglasa na mobilnim uređajima.

Millennial Media je u svojem izvještaju pokrio i novu kategoriju uređaja koju nazivaju Connected Devices, u što spadaju tableti i drugi elektronički uređaji s mogućnošću pristupa Internetu, poput iPoda Touch i igraćih konzola. U toj kategoriji Apple je uvjerljivo vodeći s udjelom od 80%, dok je Android sa 17% prikazanih oglasa drugi.

Gledajući i prema proizvođačima uređaja Apple je vodeći s udjelom od 28%, a slijedi ga Samsung s udjelom od 23%, te HTC i RIM kojima je pripalo približno 11% svih prikazanih oglasa. Među 30 uređaja koje je pratio Millennial Media u svojem istraživanju vodeći je iPhone s udjelom od 16,5%, dok je iPod Touch drugi sa 9,11%, a na trećem mjestu je Samsugov Epic koji je prikazao 7,81% od ukupnog broja oglasa.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.