Sci-Tech

U korak s vremenom

Azijske škole umjesto papira uvode iPad

Azijske škole umjesto papira uvode iPad

“Danas su škole iste kao što su bile u Viktorijansko doba” – istaknuo je Rupert Murdoch na eG8 konferenciji, te dodao kako je ovo početak digitalne revolucije, piše Zimo.co .

Htjeli mi to priznati ili ne, školstvo je pred velikom digitalizacijom što i dokazuju škole diljem svijeta koje sve više uvode iPad i slična tablet računala za svoje učenike.

Neke od azijskih škola već su uvele iPad u školstvo pa je tako grupa od 120 učenika i 16 učitelja dobila svoj primjerak, a do 2013, svaki učenik u školi trebao bi imati svoj iPad, piše AFP.

Rupert Murdoch, čovjek koji zasigurno dobro poznaje kako funkcioniraju mediji i novine, istaknuo je kako aplikacije za tablet računala imaju ogroman potencijal rasta, te je dodao kako njegova tvrtka News Corp. ulazi na tržište edukacijske tehnologije.

Murdoch opisuje školstvo kao “suzdržavanje pred digitalnom revolucijom”, te navodi kako su danas učionice potpuno iste kao što su bile u Viktorijansko doba.

Učenici su u Kini oduševljeni što su njihove škole počele uvađati tablet računala za nastavu što i potvrđuje izjava 13 – godišnje Nicole Ong koja kaže kako voli svoj iPad jer je prenosiv i ne treba nositi toliko knjiga i bilježnica u školu kao prije.

Singapurske škole također su uvele iPad u svoje redove učenika i učitelja pa tako djeca već uče zbrajanje pomoću aplikacija na iPadu micanjem brojeva na ekranu, što je sigurno zabavnije za djecu nego pisanje po papiru ili ploči.

Na tržištu već postoje aplikacije za istraživanje ljudskog tijela, matematiku, učenje engleskog i sličnog, a to je samo početak jer je iPad na tržištu tek nešto više od godinu dana.

Također, škole uvode i WiFi kako bi djeca mogli koristiti internet u njima, no kao i svaka priča tako i ova ima dvije strane. Problem se javlja što učenici, osim što uče pomoću tableta i interneta, koriste ga i za druge aktivnosti kao što su surfanje webom, gledanje, slika i videa, te korištenje društvenih mreža poput Facebooka i Twitter, za što je zabrinuta Qui Lin – psihologinja obrazovanja.

Profesor sa Nanyang tehnološkog sveučilišta kaže kako će se trend integracije tehnologije u edukaciju definitivno samo povećavati. Što vi mislite, da li bi se u obrazovanje trebalo ulagati više novaca za tehnologiju?


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.