Sci-Tech

Provjerite

Facebook ne voli hrvatske linkove, naši kreativci imaju rješenje

Facebook ne voli hrvatske linkove, naši kreativci imaju rješenje

Hrvatski korisnici Facebooka još od sredine lipnja suočavaju se s naoko banalnim, ali zapravo prilično ozbiljnim problemom: Facebook naime ne prikazuje ispravno linkove koje hrvatski korisnici objavljuju na svom zidu, a koji se nalaze na .hr domenama.

Tako se ne prikazuju ni fotografije ni naslovi a ni leadovi prilikom linkanja. Problem se manifestira na način da Facebook ne prikaže sliku uz objavljeni link i svi linkovi izgledaju rastrgano. Problem nemogućnosti učitavanja tagova nije pogodio hrvatske web stranice koje se nalaze na drugim domenama, već samo one na .hr domeni.

Kako se zasad pokazalo, problem nije do naših portala već do Facebooka čiji crowleri trenutno ne prepoznaju niti jedan portal koji je na .hr domeni. Bug je već prijavljen Facebooku, i iako su korisnici u početku mislili da je riječ o grešci koju će ekipa iz Facebooka brzo riješiti, problem je tu i dalje i ne zna se kad će biti otklonjen.

U medijima su se pojavile čak i špekulacije da je Facebook namjerno „isključio" linkanje hrvatskim korisnicima zbog preopterećenosti svog velikog sustava kako bi lakše mogao funkcionirati na većim i bitnijim tržištima, ali Neven Jacmenović, direktor digitalne agencije Nivas, smatra da se ipak radi o nenamjernoj grešci koja pogađa samo hrvatske domene, pa stoga nije niti visoki prioritet za popravak unutar Facebooka.

S obzirom da pravi izvor problema zapravo još uvijek nije poznat, teško je zaključiti kada bi on mogao biti riješen. Problem bi se mogao beskrajno odužiti, iritirajući tako stotine tisuća hrvatskih korisnika najpopularnije društvene mreže na svijetu. Dok u Facebooku ne riješe  ovaj probem, Hrvati su mu već doskočili. Agencija Nivas je izradila besplatnu aplikaciju koja se nalazi na stranici www.hrfbfix.com. Ukoliko se korisnik putem te stranice ulogira na Facebook, linkovi s hrvatskim domenama prikazivat će mu se ispravno.

Nivas je hrvatska full service digitalna agencija koju su 2002. godine osnovali Neven Jacmenović i Đuro Korać. Agencija razvija web aplikacije i multimedijalne prezentacije te pruža usluge razvoja grafičkog, stilskog i komunikacijskog koncepta uz usluge online marketinga. Agencija je osvojila mnogobrojne stručne nagrade i priznanja, od kojih se posebno ističu Zlatna medalja na „Moscow International Advertising Festivalu" za online kampanju, Glavna nagrada na „WebStrategija" 2010. godine, Zlatna web upotrebljivost „WebStrategija" 2009. godine, Srebrno zvono 2008. godine na Festu za online kampanju VipNET, Brončano zvono 2007. godine na Festu i slično. Agencija trenutno broji 9 stalno zaposlenih djelatnika i 10 vanjskih suradnika.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.