Sci-Tech

Facebook

Na Facebooku ćete kupovati glazbu i filmove

Na Facebooku ćete kupovati glazbu i filmove

U Facebooku pripremaju promjene koje tu društvenu mrežu trebaju preobraziti u online odredište na kojem ćete moći slušati glazbu, gledati filmove i igrati videoigre, onako kako sada dijelite fotografije i videozapise, piše Wall Street Journal, navodeći neimenovane izvore bliske kompaniji.

Na to su se, navodno, odlučili nakon uspjeha s društvenim igrama poput Farmvillea.

Prije nekoliko dana objavili su kako će dopustiti online glazbenim servisima kao što su Spotify AB i Rdio Inc. objavljivanje korisničkih aktivnosti, baš kao što se danas dodaju novi kontakti ili 'lajkaju' web-siteovi.

Facebook time želi poboljšati mogućnosti pronalaženja svih vrsta medijskog sadržaja na svojim stranicama.

Cilj je što bolje integrirati diva društvenih medija s uslugama koje korisnicima omogućavaju besplatno slušanje glazbe putem streaminga ili kupnju neograničene količine za mjesečnu naknadu.

U nekim slučajevima glazbeni će servisi moći stvoriti player koji će biti ugrađen u Facebook, pomoću kojeg ćete moći slušati glazbu, a da ne napustite site.

Ipak, pjesme će i dalje isporučivati treća strana, pa ćete se morati logirati prije slušanja.

Playeri neće biti obvezni, pa ako poželite poslušati što vaši prijatelji slušaju, možda ćete morati promijeniti aplikaciju.

Facebook se, čini se, neće strateški povezivati s glazbenim servisima. Kako sad stvari stoje, više bi koristi iz takve suradnje mogli izvući servisi koji nude glazbu besplatno, kao i oni s većim katalozima.

Pristup je drukčiji od onog na koji su se odlučili Google i Amazon, čiji servisi u računalnom oblaku korisnicima omogućavaju upload glazbe na poslužitelje i preslušavanje s bilo koje lokacije. Apple se također sprema ponuditi nešto slično.

Ako uspiju na vrijeme dovršiti radove, novosti bi mogle biti predstavljene krajem rujna, tijekom Facebookove konferencije f8, namijenjene razvojnim programerima.

Filmski studio Warner Bros već je počeo izdavati filmove u najam na Facebooku. Naplaćuje 30 do 40 Facebookovih kredita po filmu, od čega Mark Zuckerberg i društvo uzmu trećinu. Jedan Facebookov kredit vrijedi 10 američkih centi (oko 50 lipa).


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.