LED rasvjeta
Panasonic širi poslovanje na području LED rasvjete u Europi
Kroz svoj potpuni ulaz na europsko tržište, tvrtka ima za cilj povećanje prodaje u poslovima LED rasvjete u regiji na 15 milijardi jena u fiskalnoj godini 2016.
Osaka, Japan – Panasonic je objavio da će lansirati ekvivalent običnoj 40W žarulji LED žarulju Clear Type na europskom tržištu od srpnja 2012. To će označiti početak Panasonicovog potpunog ulaska na Europsko tržište LED rasvjete dok tvrtka nastoji ojačati svoje poslovanje na području LED rasvjete na globalnoj razini.
Panasonic će proširiti svoje poslovanje na području LED rasvjete u Europi što uključuje rasvjetu i uređaje ističući svoju najnoviju vodeću LED rasvjetnu tehnologiju proisteklu iz razvoja proizvoda za japansko tržište. Tvrtka planira značajno proširiti liniju LED žarulja za potrošače i tvrtke, kao i LED rasvjetne uređaje za proizvođače rasvjetne opreme, u tekućoj fiskalnoj godini koja završava 31. ožujka 2013 (fiskalna godina 2013).
Kroz svoj potpuni ulaz na europsko tržište, tvrtka ima za cilj povećanje prodaje u poslovima LED rasvjete u regiji na 15 milijardi jena u fiskalnoj godini 2016, gotovo pet puta više od prodaje u fiskalnoj godini 2011. U ukupnom svjetskom LED poslovanju, uključujući i poslove sa rasvjetnom opremom, Panasonic cilja na prodaju od 100 milijardi jena u fiskalnoj godini 2013 i najmanje 200 milijardi jena u fiskalnoj godini 2016 s ciljem da osigura 10% udjela na globalnom tržištu.
Panasonic je od 15. do 20. travnja 2012. u Frankfurtu, Njemačka sudjelovao na Light+Building 2012, najvećem svjetskom trgovinskom sajmu za rasvjetu i inteligentne zgrade. LED svjetiljke, LED rasvjetni uređaji, OLED rasvjetni uređaji i drugi uređaji su izloženi na Panasonicovom štandu.
Plasiranje LED rasvjete na europskom tržištu
U Europi, gdje visoko razvijena svijest o očuvanju okoliša, upotreba žarulja sa žarnom niti se ukida, što bi u budućnosti trebalo ubrzati zaokret prema energetski učinkovitoj LED rasvjeti. Panasonic je u nekim europskim zemljama u srpnju 2011 predstavio ekvivalent običnoj 20W žarulji LED žarulju Clear Type. Osmišljena je kako bi odgovarala tradicionalnoj prozirnoj žarulji sa žarnom niti u veličini, obliku, položaju izvora svjetlosti, boji svjetla, svjetlini te distribuciji svjetlosne jakosti. Panasonicove tehnologije raspršivanja svjetlosti i zračenja topline omogućavaju da ostvari kvalitetu svjetla sličnu onoj prozirne žarulje sa žarnom niti. Žarulja je osvojila priznanja i nagrade, uključujući i nekoliko cijenjenih međunarodnih nagrada za dizajn u Njemačkoj.
Tvrtka je svojoj ponudi popularnih LED žarulja Clear Type dodala novu LED žarulju svjetlosne protuvrijednosti obične žarulje od 40W. Riječ je o „Nostalgic Clear“ LED žarulji. Žarulja daje istu jasnu svjetlost kao 40 Watt (W) žarulja sa žarnom niti zahvaljujući jedinstvenim Panasonic tehnologijama difuzije svjetla i isijavanja topline. Osim toga, može se pohvaliti uštedom energije od oko 84 posto u odnosu na 40W žarulju sa žarnom niti te ima životni vijek od oko 40.000 sati, što je otprilike 40 puta više nego kod tradicionalnih žarulja. Žarulja će biti dostupna diljem Europe od sredine srpnja.
Kako su ove žarulje po obliku vrlo slične tradicionalnim prozirnim žaruljama, potrošači ne osjećaju neugodu pri zamjeni postojećih izvora svjetlosti s novom tehnologijom u svojim domovima. Panasonic planira značajno proširiti liniju LED žarulja za europsko tržište tijekom fiskalne godine 2013. Tvrtka će ojačati svoje napore u prodaji ciljajući potrošače i poslove, kao što su hoteli i restorani, čime se doprinosi uštedi energije u Europi.
Razvoj LED rasvjetnih uređaja u Europi
Što se tiče LED rasvjetnih uređaja, tvrtka će ovog mjeseca u Europi lansirati centralno-montirani LED rasvjetni modul koji je jednostavan za rukovanje te je dobro primljen na Japanskom tržištu rasvjete zbog svojih prekrasnih svjetala i sjena. Uključujući i druge LED rasvjetne uređaje, Panasonic će udvostručiti raspon ponude u Europi u fiskalnoj godini 2013. Panasonic će ojačati svoju prodaju proizvođačima rasvjetne opreme u Europi kroz Vossloh-Schwabe Deutschland GmbH, te će im ponuditi OLED rasvjetne uređaje.
CRO: Panasonic Marketing Europe GmbH South-East Europe Branch Office
Pri osnivanju 1994. godine tvrtka je dobila ime Panasonic Magyarország Kft., koje se promijenilo u Panasonic South-East Europe Kft. (PSEE) u 2007.godini te se njeno poslovanje u 2010 godini prebacilo na Panasonic Marketing Europe GmbH South-East Europe Branch Office (PSEE). 103 zaposlenika ovog regionalnog centra brine za prodaju i distribuciju potrošačke elektronike i uredske opreme u 10 zemalja. PSEE ima privilegirano mjesto u nekoliko segmenata tržišta, primjerice u prodaji plazma i LCD televizora, Blu ray reproduktora, digitalnih fotoaparata, video kamera, te DECT telefona i telefonskih centrala. Za više informacija posjetite internetsku stranicu tvrtke: www.panasonic.hr
Vezane vijesti
-
-
-
Panasonic je predstavio svoj najnoviji Toughpad FZ-B2 koji će s lakoćom izdržati sve ono što obični „šminkerski“ tableti ne bi
-
Izdvojeno
-
U prvoj utakmici 17. kola HNL-a Slaven Belupo je kao domaćin svladao Goricu sa 2-1 (0-1). Gosti su poveli golom Medina Gashija (8), no Alen Grgić (67) i Antonio Jagušić (82) su u nastavku preokrenuli.
-
U Dalmaciji će osobito na otocima puhati jako jugo, a popodne sjeverozapadni vjetar. Bit će promjenjivo, povremeno uz kišu, lokalno moguće i obilnim pljuskovima. Jutarnja temperatura zraka od 6 do 10 °C, u unutrašnjosti niža, između 2 i 4 °C, a popodnevna od 9 do 14 °C
-
Bacivši pogled na impozantan niz priznanja koje je Audiardov najnoviji i svakako najluđi uradak u dugovječnoj karijeri do sad prikupio, čovjek bi lako mogao steći krivi dojam kako se pred njim doista nalazi najimpresivnije filmsko ostvarenje godine, ali istina je potpuno drugačija.
-
Mjerenje inteligencije kod životinja prilično je škakljiva stvar. Međutim, provedeni su brojni pokusi kako bi se testirale sposobnosti sićušnih mozgova kukaca. Rezultati su iznenađujući.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.