Sci-Tech

Datalogix

Facebook na udaru kritike zbog praćenja oglasa

Facebook na udaru kritike zbog praćenja oglasa

Facebook je započeo suradnju s kontroverznom tvrtkom Datalogix koja se bavi praćenjem oglasa i provjeravanjem kupuju li proizvode oni koji oglase vide.

Društvene mreže u posljednje su vrijeme pod konstantnim pritiskom jer moraju dokazati da je oglašavanje na njihovom mediju isplativo, a da bi dokazali da jest, koriste usluge tvrtki kao što je Datalogix. Međutim, oni se zalažu za privatnost na društvenim mrežama, u ovom vide velik problem.

Najveći problem vide u tome da Facebook korisnici ne mogu na svojim profilima odabrati mogućnost da u ovom istraživanju tržišta ne sudjeluju već to moraju učiniti na stranicama Datalogixa.

Jeff Chester iz organizacije Center for Digital Democracy rekao je da Facebook korisnici nemaju dovoljno kontrole nad vlastitim podacima niti je korištenje istih od strane treće strane dovoljno transparentno.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.