Sci-Tech

Kako tvrde u Socialbakersu

Na Facebooku sve više starijih i muškaraca

Na Facebooku sve više starijih i muškaraca

Kako tvrde u Socialbakersu, društvena mreža nekoć orijentirana prema studentima sve više postaje mrežom za sve dobne skupine, čak i za starije osobe, među kojima se uočava trend porasta infomatičke pismenosti, prenosi profitiraj.hr

Tako je prosjek korisnika Facebooka povećan sa 29 godina u 2010. na 30 godina u 2012, a promijenio se i spol prosječnog korisnika: dok su u 2010. prevladavale žene, trend se sve više mijenja u korist muškaraca, koji trenutačno čine 53% korisnika ove najpopularnije svjetske društvene mreže.

Ovakva promjena u demografiji značajnija je no što se na prvi pogled čini, a to najbolje znaju velike korporacije, koje svoje marketinške i strategije odnosa s javnošću prilagođavaju upravo statističkim podacima tvrtki kao što su Socialbakers. Zasigurno ih upotrebljava i Coca-Cola, koja posljednje tri godine drži titulu top brenda na Facebooku.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.