Oglašavanje
Google zna imate li dijete i to će pokušati iskoristiti
Po svemu sudeći Google želi znati jeste li roditelj, a u kompaniji to već mogu 'skopčati' i sami. Kako već pretpostavljate, u pitanju je prodaja još više informacija oglašivačima, a sve je otkrio Larry Kim, osnivač WordStreama.
WordStream otkriva kako je Google dodao 'parental status' u AdWords dashboard, čime oglašivači dobivaju još jedan kriterij za izradu kampanja. WordStream se bavi pomaganjem u izradi poslovnih promo kampanja putem Google servisa, a upravo zbog toga prate sve promjene koje naprave u Mountain Viewu.
Opcije 'roditelj', 'nije roditelj' i 'nepoznato' su dodane u oglašivačke opcije, među kojima se već ranije nalaze podaci o starosti i spolu. Larry Kim vjeruje kako je ovo tek početak priče u općoj borbi za što ciljanijim oglasima. Što više podataka oglašivači imaju pri ruci, u stanju su napraviti bolje oglase, no 'u kojem trenutku to postaje preinvazivno?', pita se Kim, posebno uokvirivši problem seksualne orijentacije i rase.
U priopćenju za Business Insider, Goolge inzistira na tom da će neke stvari ostati van dosega oglašivača, kao i to da se korisnici mogu odlučiti protiv takvog praćenja. Naravno, problem je to što su po defaultu korisnici već uključeni u takvo što.
Business Insider spominje jedan od zanimljivih društvenih pokusa koje je napravila Janet Vertesi sa sveučilišta Princeton. Htjela je skriti činjenicu da je trudna od Googlea, Facebooka i drugih kompanija kojima je oglašavane i prikupljanje podataka primarna zadaća. Koristila je alternativne i zaštićene mreže, kupovala stvari za bebe preko Amazona na iznajmljeni pretinac i sl. Vertesi je otkrila da je trudnica u smislu marketinških informacija 15 puta vrijednija od prosječnog korisnika.
U konačnici je spomenula da je takvo korištenje društvenih mreža neizvedivo, a htjela je i postaviti sliku djeteta na Facebook u jednom trenutku.
Vezane vijesti
-
Google je u listopadu prošle godine promijenio uvjete za korištenje svojih servisa. Jedna od promjena omogućuje mu korištenje vašeg lika i imena u oglasima
-
Vaši podaci tako će biti dijeljeni između Googleovih servisa, a to će omogućiti Googleu da vam prikazuje znatno preciznije i personaliziranije oglase
-
-
Google zaista ne ovisi o samo jednom velikom oglašivaču, što je njegova velika strateška prednost
Izdvojeno
-
U prvoj utakmici 17. kola HNL-a Slaven Belupo je kao domaćin svladao Goricu sa 2-1 (0-1). Gosti su poveli golom Medina Gashija (8), no Alen Grgić (67) i Antonio Jagušić (82) su u nastavku preokrenuli.
-
U Dalmaciji će osobito na otocima puhati jako jugo, a popodne sjeverozapadni vjetar. Bit će promjenjivo, povremeno uz kišu, lokalno moguće i obilnim pljuskovima. Jutarnja temperatura zraka od 6 do 10 °C, u unutrašnjosti niža, između 2 i 4 °C, a popodnevna od 9 do 14 °C
-
Bacivši pogled na impozantan niz priznanja koje je Audiardov najnoviji i svakako najluđi uradak u dugovječnoj karijeri do sad prikupio, čovjek bi lako mogao steći krivi dojam kako se pred njim doista nalazi najimpresivnije filmsko ostvarenje godine, ali istina je potpuno drugačija.
-
Mjerenje inteligencije kod životinja prilično je škakljiva stvar. Međutim, provedeni su brojni pokusi kako bi se testirale sposobnosti sićušnih mozgova kukaca. Rezultati su iznenađujući.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.